כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הרכב עבר באדום

צפו: אסירים נפצעו בהתהפכות מיניבוס שב"ס

סמוך לשעה 15:30, התנגש אוטובוס שב"ס ובו אסירים ברכב פרטי שחצה את הכביש ברמזור אדום סמוך לצומת התשבי. כתוצאה מהתקרית נפצעו שמונה בני אדם • צפו בתיעוד

צפו: אסירים נפצעו בהתהפכות מיניבוס שב"ס
רגעי התאונה צילום: צילום מסך

רכב של שירות בתי הסוהר התהפך בתאונת דרכים עם מעורבות של שני כלי רכב נוספים, שאחד מהם חצה את הכביש ברמזור אדום. האירוע התרחש בכביש 70, סמוך לצומת התשבי. כתוצאה מהתאונה נפצעו שמונה בני אדם.

התאונה אירעה בשעה 15:38 וצוותי מד"א כרמל, חובשים ופראמדיקים, העניקו טיפול רפואי ראשוני לתשעה נפגעים שפונו לבתי החולים רמב"ם ובני ציון בחיפה. בין הנפגעים, גבר כבן 50 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם, גבר כבן 45 במצב בינוני עם חבלות בגפיים ו-7 פצועים במצב קל עד בינוני.

"לפני מספר דקות נוטר במרכז ניהול התנועה הלאומי של חברת נתיבי ישראל, בו רכב שחצה את הצומת ברמזור אדום וכתוצאה מכך גרם לתאונת דרכים קשה בה התהפך רכב הסעות של שב'"ס" אמר בן גוטמן, דובר נתיבי ישראל.

עוד הוסיף גוטמן, "אנו בונים עבורכם את תשתיות התחבורה מהמתקדמות והבטוחות בעולם, אך אף תשתית לא תחליף את הגורם האנושי. האחוזות והאוחזים בהגה, בואו ניקח אחריות, שניה של היסח דעת עלולה לעלות בחיי אדם, בחייהם של היקרים לנו מכל".

פראמדיק מד"א לביב והבי סיפר: "מדובר בתאונה קשה, הרכב המסחרי היה הפוך על צידו על אי התנועה ובסמוך אליו 2 רכבים פרטים עם פגיעות פח קשות. נהג אחד הרכבים, גבר כבן 50 היה מחוסר הכרה ברכבו כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו במצב קשה ויציב לבי"ח רמב"ם".

זוהר רצאבי וארנון שדמי חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "הענקנו סיוע רפואי ראשוני בזירת התאונה לפצוע באורח קשה, לפצוע בינוני, ול-7 נפגעים באורח קל. אחד מכלי הרכב שמעורב בתאונה התהפך וצוותי כיבוי פעלו לחילוץ הנפגעים מהרכב ההפוך".

שירות בתי הסוהר רמזור אדום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד