י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפתעה בטיסה

הנשיא התיישב בשורה 3 ונפתלי נאלץ לחזור למקומו

כאחד האדם: ישראלי שהיה בטיסה פנימית בתוך אוקראינה התקדם משורה 15 ל-3, כי חשב שהיא ריקה עד שהופתע כשנשיא המדינה התיישב לצידו והחל לשוחח עמו: "מתיישב אומר בוקר טוב, מהיכן אתה מגיע" | וגם; כישראלי, הוא לא היסס וביקש סלפי

הנשיא התיישב בשורה 3 ונפתלי נאלץ לחזור למקומו
נפתלי זאבי בסלפי עם נשיא אוקראינה צילום: באדיבות המצלם

ישראלי שטס הבוקר (שני) מעיר לעיר בתוך אוקראינה, נדהם כאשר מי שהתיישב לצידו, היה לא אחר מאשר נשיא אוקראינה היהודי ולדמיר זלנסקי. הישראלי קיבל את השורה ה-15, אך ראה מרחוק כי שורה שלישית ריקה וזרימת הנוסעים הסתיימה, הוא חשב שיוכל לשכב על שלוש הכסאות לאורך הטיסה, עד שהופתע לגלות את הנשיא עם אישה וילד.

בפוסט שהעלה לפייסבוק, הנוסע נפתלי זאבי, הוא שיתף את חבריו בחוויה הנדירה, "הבוקר, טיסה פנימית מאודסה לקייב, יצא לי שורה 15. עולה אחרון, מת מעייפות ורואה ששורה 3 פנויה (שורה ראשונה במח' תיירים). כמו ישראלי טוב מתיישב שם ופותח בתפילה חרישית שאני יהיה באמת הנוסע האחרון לקראת שינה x3 מושבים".

הוא ממשיך ומספר, "פתאום מתיישב לידי הבחור הזה, עם אישה (כנראה אמא שלו) וילד שלא היה לו מקום...".

נשיא אוקראינה ברדתו מהמטוס

"מתיישב אומר בוקר טוב, מהיכן אתה מגיע וכו', בסוף שואל אותי: מה המושב שלך? הראתי לו. אמר לי "פשלזסטה (בבקשה), אם זה בסדר מצידך..." (לא הכל הבנתי)", הוא משחזר.

"אני קם לפנות לילד ואז נופל לי... אני שואל אותו 'השם שלך ולדמיר'? 'זלנסקי'? אמר 'דא'. (נשיא אוקראינה החדש - יהודי). קמתי וביקשתי סלפי כ'אחד האדם' בהידור".

נפתלי זאבי, המכהן כיו"ר מינהל קהילתי של שכונת שמואל הנביא בירושלים, סיפר ל'בחדרי חרדים', כי "נשיא אוקראינה מאוד מאוד פעיל ברשתות החברתיות אז זיהיתי אותו, היה נראה לי מאוד מוזר, כי דקה לפני שהמטוס יצא להמראה הוא נכנס בשקט ממש, עבר את הביזנעס והתיישב לידי, כמעט אף אחד לא שם לב".

ולדימיר זלנסקי נשיא אוקראינה נפתלי זאבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד