י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חיזוק או הוראה מגבוה?

קבוצת הוואטסאפ שהסעירה את גור - נסגרה

דרמה בקבוצה המיתולוגית 'השטיבל' של חסידי גור. לאחר כשנה וחצי של פעילות, הודיע מנהל הקבוצה על סגירתה • בפוסט מנומק תחת זהות בדויה הוא מספר מדוע? האם זו הסיבה האמיתית לכך?

קבוצת הוואטסאפ שהסעירה את גור - נסגרה
חסידי גור צילום: אילוסטרציה, יעקב נחומי

סערה ברשת: קבוצת הוואטסאפ "השטיבל" של חסידי גור שקמה לפני למעלה משנה, נסגרה הערב (שני) בקול רעש גדול. 

מדובר בקבוצה שבה היו חברים חסידי גור וגם בכירים בחסידות, שסיפקה מידע און ליין מהנעשה והנשמע בחצר החסידות. בתקופה האחרונה הוסרו ממנה כאלו שאינם חסידי גור, בהם עיתונאים שהיו חברים בה.  

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעל הקבוצה שהזדהה בשם אבי, היה בעל שם בדוי, כך שאף אחד מחברי הקבוצה לא הכיר אותו באופן אישי. לטענת גורמים, בהנהלת המוסדות של גור, שכידוע לא מחבבת בלשון המעטה רשתות חברתיות, עלו על המנהל והוא נאלץ לסגור את הקבוצה והקבוצות הנוספות שהיו בהנהלתו. 

הערב כאמור, הסיר מנהל הקבוצה את כל החברים וכתב פוסט בו שוב הוא לא מסגיר את זהותו כלל וכלל: "חברים יקרים‼ היה נחמד מאד. ונחמד מאד שהיה ...". 

"כבר כתבתי לפני כמה שבועות שהייתי אזוק באוקלהומה. כעת אני חזרתי משווייץ לאמריקה ואני מתעסק בניהול משפטי באחת ממדינות אמריקה הלטינית. מקווה מאד לחזור לבית שמש לקראת בין הזמנים עם נכדיי תוך שבועיים. אולי אשאר לבחירות ואולי אשאיר ת.ז..... בכל מקרה נפגש בראש השנה בבית חיינו בירושלים. אגב במלון בשווייץ שמעתי בליל שבת נאום חוצב להבות נגד מכשירים אפילו המתקראים כשרים וחסומים. לכן זרקתי את הכשר ואפילו את המחשבון כי צריך להרוג אותם כשהם קטנים", כתב המנהל האנונימי.

"כעת אני יוצא לחופשה בלתי מוגבלת בזמן. לא נפגש כאן יותר. לסיום אדגיש: גער איז נישט קיין פוליטישע אפרטהייד! תעבדו קשה גם לבחירות הרביעיות בלעדי. (יש חתונה באלול? אם כן נפגש אז...)  ראיתי שנהיה כאן מלא שטויות תוך יומיים. אי אפשר להשאיר אותכם דקה לבד. לכן שלום שלום ולא להתראות. לעבעדיג וואכעדיג פריש".

הוא חתם בשם "אבי המנהל המיתולוגי לשעבר בקבוצת השטיבל". חסידי גור הצמאים למידע מהנעשה בחצר הענקית, מחכים בקוצר רוח לקבוצה חלופית שתספק להם את המידע.

חסידות גור קבוצת ווטסאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד