י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סיוט של כל הורה

העולם מזועזע: הילד נדחף למסילות ונהרג

בן 8 נדחף על ידי אלמוני למסילת הרכבת ונהרג • אמו שנדחפה גם היא הצליחה לחמוק מפגיעה ברגע האחרון • מאות אזרחים צפו בזוועה וחלקם נזקקו לטיפול נפשי

העולם מזועזע: הילד נדחף למסילות ונהרג
ילד בתחנת רכבת. אילוסטרציה צילום: unsplash

זעזוע ברחבי העולם: אתמול (שני) בבוקר, ילד בן 8 נדחף על ידי אלמוני אל פסי הרכבת ונהרג במקום. אמו שנדחפה גם היא, ניצלה על ידי כך שהצליחה להידחק לרווח הצר בין המסילות. המקרה התרחש בפרנקפורט שבגרמניה.

עדי ראייה מספרים כי הילד המתין עם אמו בתחנת הרכבת המרכזית בפרנקפורט, ובדיוק ברגע שעברה במקום הרכבת המהירה למינכן במהירות של 300 קמ"ש, הגיח אלמוני לבוש שחורים ודחף את הילד ואמו אל המסילה ונמלט מהמקום.

כאמור, הילד בן ה-8 נהרג במקום ואמו נפצעה קשה, אך הצליחה להינצל ע"י שנדחקה לרווח הצר שבין המסילות. כך דיווח ה'גארדיאן'.

המשטרה המקומית רדפה אחרי החשוד ובעזרת אזרחים הצליחו לתפוס אותו. הוא התגלה כמהגר ממוצא אריתראי. במשטרה מוסרים כי גוברת הערכה שאין לחשוד ולנפגעים היכרות מוקדמת וכי החשוד ניסה לדחוף אדם נוסף תוך כדי הבריחה.

החשוד שלא היה מוכר למשטרה הזדהה רק בשם ג'קסון ב. ולא הסכים למסור למשטרה פרטים נוספים.

מאות האזרחים ששהו במקום חזו במוות המזעזע וחלקם אף נזקקו לטיפול נפשי. בעקבות המקרה הוזנקו למקום למעלה מחמשה עשר אמבולנסים ומסוק חירום. ששה קווי רכבת מרכזיים הושבתו ועיכובים רבים נרשמו בתנועת הרכבות.

מקרה זה מצטרף למקרה נוסף שאירע לפני תשעה ימים ובו אישה בת 34 נדחפה מול רכבת אזורית ב'ווארדה' ונהרגה, מה שהיה נראה כפיגוע, אך עדיין לא הוכח ככזה.

תאונת רכבת גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד