כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נס גדול היה שם

חריג: מטען חבלה מסוכן אותר בקבר יוסף

טרם כניסת מתפללים לקבר יוסף שתואמה עם הצבא, פטרלו כהרגלם חיילי צה"ל בשטח הקבר כדי לסרוק אותו שאין בו חומר חבלני כלשהו ולמרבה הנס, איתרו הכוחות מטען חבלה שהיה מוכן להפעלה | מחבלים יצעו לרחובות והתעמתו עם הכוחות

חריג: מטען חבלה מסוכן אותר בקבר יוסף
רובוט וחבלן משטרה. אילוסטרציה צילום: Phil Sussman/Flash90

סוכל פיגוע: מטען חבלה שהונח על ידי מחבלים בשטח מתחם קבר יוסף, אותר ונוטרל על ידי כוחות צה"ל אשר עסקו בסריקות במתחם, כך פורסם לראשונה בחדשות 'ביטחון שדה'.

הלילה (שלישי) נערכה כניסת מתפללים בצורה מאורגנת מאובטחת על ידי כוחות צה"ל. לפני כניסת המתפללים, כמו שקורה מידי כניסה, הכוחות סרקו את מתחם הקבר.

במהלך הסריקות, איתרו לוחמי צה"ל חפץ חשוד בתוך מתחם הקבר, ולאחר שהוברר כי מדובר במטען חבלה, כך על פי הדיווח של 'ביטחון שדה', מטען החבלה פוצץ באופן מבוקר.

כפי שכבר הורגלו החיילים, פרצו עימותים בשכם בין מתפרעים לכוחות הביטחון, שכללו הבערת צמיגים על הכביש, השלכת אבנים, בקבוקי תבערה ועוד. על פי דיווחי הפלסטינים נפצעו 13 מחבלים מירי צה"ל ואלה הועברו לבית החולים ברפידיה.

מצה"ל נמסר כי "במסגרת הסריקות לקראת הגעת המתפללים לקבר יוסף, אותר מטען צינור במרחב הקבר, לוחמי צה״ל נטרלו את המטען בפיצוץ. במהלך הכניסה לקבר התפתחה הפרת סדר. מפרי הסדר הבעירו צמיגים ויידו אבנים לעבר לוחמי צה״ל, הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. התפילות התקיימו כסדרן".

 

קבר יוסף הצדיק מטען חבלה נס גדול היה פה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד