י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

קו תעופה ישיר יופעל בין ישראל לקלבריה שבאיטליה

ההסכם להפעלת טיסות השכר נחתם בין תאגיד התיירות Librerty לממשלת מחוז קלבריה בשיתוף פעולה עם החברה הציבורית קשרי תעופה

  • י"א ניסן התשע"ב
צילום: דוד קורן
צילום: דוד קורן

קו תעופה ישיר חדש בין ישראל לקלבריה שבאיטליה ייפתח ביוני הקרוב. היום (ג') נמסר, כי ההסכם להפעלת טיסות השכר נחתם בין תאגיד התיירות Librerty שמרכזו באוסטריה לממשלת מחוז קלבריה שבדרום איטליה בשיתוף פעולה עם החברה הציבורית קשרי תעופה, אשר תפעיל את קו התעופה הישיר.

מחוז קלבריה נמצא בדרום איטליה, מונה כ-2 מיליון תושבים ומשתרע על שטח של כ-15 אלף קמ"ר של פארקים לאומיים, חופי רחצה, מרינות ליאכטות, עיירות ציוריות ואפילו יערות מושלגים (הכוללים אתרי סקי בחורף).

תחילת הקשר נוצר כאשר אחד מראשי המחוז פנה לעו"ד גדיאל בלושטיין, שיוביל את ההתקשרות העסקית והחוזית. הוא מייצג את תאגיד Liberty בכל העולם (המדובר ב-45 נציגויות במדינות שונות), ונחשב לבעל ניסיון רב בהיבטים המשפטיים והארגוניים של מערכי שיווק ליציאה לחו"ל.

עו"ד בלושטיין הוא זה שסלל את הדרך לטיסות הישירות למלטה (המצויה במרחק קצר מקלבריה) לפני כשנתיים. עד עתה ביקרו באי כ-40 אלף ישראלים, בנופשונים וטיולים, ואף הוא פועל בשיתוף פעולה עם התאגיד.

ההערכה היא, כי גם לקלבריה יטוסו ישראלים בפחות בהיקף דומה וכי בטווח הארוך שני יעדים אלו - קלבריה ומלטה ביחד עם סיציליה, יהוו תחליף לתיירות הנופש שבעבר פנתה ליעדים בטורקיה.

כיום לא קיימת תיירות פעילה בין ישראל וקלבריה, למעט כמה מאות צליינים המגיעים לישראל דרך רומא. פתיחת הקו תאפשר כעת לאלפי צליינים לעשות דרכם ישירות מקלבריה לארץ הקודש בטיסות שכר.

לדברי עו"ד בלושטיין, "ממשלת איטליה נותנת עדיפות גדולה לפיתוח המחוז ומעניקה לו מענקים ותקציבים יוצאי דופן. מעבר לכל אלה, מחוז קלבריה הוא בעל פוטנציאל אדיר לישראל, לא רק בשל האהדה לישראל (בתוקף היותם קתולים אדוקים) אלא גם בשל העובדה שניתן לשתף פעולה בתחומים רבים נוספים כגון, בתחום המזון".
קלבריה איטליה תעופה קו ישיר טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד