י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
על רקע ההסתה

הח"כ זועם: "קובי מתנהל כאחרון הפרחחים"

בתגובה לדברי הסתה של קובי על רקע הפסיקה של בג"צ בעניינו -ח"כ אזולאי זועם: "קובי מתנהל כאחרון הפרחחים" • כל הפרטים

הח"כ זועם: "קובי מתנהל כאחרון הפרחחים"
קובי אתמול בעליון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בתגובה לדבריו המסיתים של רון קובי לרינו צרור ב'גל"צ' (שלישי) תוקף חבר הכנסת ינון אזולאי: "בג"צ בפסיקתו - הכשיר את מסע ההסתה של רון קובי כנגד שר במדינת ישראל. קובי המתנהל כאחרון הפרחחים מטיל בושה על כלל ראשי הערים בישראל".

ח"כ אזולאי הוסיף כי: "ההחלטה האומללה של בג"צ היא עוד צעד אחורה לאי האימון של רוב הציבור בישראל כלפי חבורת אנשים הנבחרים מטעם עצמם".

כזכור, אתמול (שני) דן בג"ץ בסוגיית ההדחה האפשרית של קובי והביע תמיכה במתן צ'אנס נוסף לראש העיר טבריה.

לפי המתווה שהציע בית המשפט העליון, שר הפנים ימנה ועדה שתמלא את תפקידי המועצה, השימוע ידחה עד ה -3באוקטובר, בכדי לתת לרון קובי שהות לנסות להעביר את התקציב פעם נוספת. שר הפנים ביקש לקבל מספר ימים כדי לשקול את ההצעה.

לבקשתו של שר הפנים, בית המשפט הודיע כי הוא מעניק שבוע נוסף לאריה דרעי כדי לשקול את השימוע של ראש עיריית טבריה.

בג"ץ הביע תמיכה בקובי ובמתן צ'אנס נוסף להעברת התקציב. נשיאת העליון אסתר חיות אמרה בדיון: "תמנו את הוועדה המורכבת של עובדי המדינה. ולצידה ימשיך ראש העיר. יש אמירות מאוד בעייתיות שנאמרו על ידי השר שאמור להכריע לגבי עתידו של קובי. אני לא רוצה לחזור על זה כאן".

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מש"ס הגיב להחלטת בג"צ בעניינו של מר קובי: "לצערי, הוכח שוב כי בישראל 2019 אין כל משמעות להליכתם של אזרחי ישראל לקלפי. ישנם שופטים על פיהם יישק כל דבר, וביוחד אם אפשר על הדרך לדרוס את נבחרי הציבור אשר נבחרו כחוק".

"מיותר לציין כי שופטי בג"צ רמסו בדרכם כל החלטה מקצועית כמתחייב בחוק, ובניגוד לכל היגיון. יובהר עוד, כי העובדה שבתפקיד שר הפנים מכהן אריה דרעי אינה בהכרח זו שגרמה לשופטי בג"צ להיתחמק מהנהלים הקבועים בחוק במקרים כגון אלו".

קובי בדיון בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תגובת ח"כ הרב ישראל אייכלר הגיב להחלטת בית המשפט: "החלטת הבג"צ להעניק חסינות לראש עיריית טבריה בזכות מסע הסתה מטורף נגד החרדים מלמדת על איבת שופטי בג"צ המעודדים שטנה נגד היהדות החרדית".

"שלילת סמכותו של שר הפנים הנבחר מוכיחה כי יש דיקטטורים בירושלים!". ח"כ אורי מקלב על הדיון בבג"ץ בעניינו של ראש עיריית טבריה רון קובי: "לצערנו בית המשפט נותן סעד לאדם שאינו מתאים לתפקיד ראש העיר, פועל כנגד התושבים ואין לו את אימון רוב חברי המועצה שנבחרו באופן דמוקרטי על ידי הציבור, וזאת רק בגלל שמנופף בדגל האנטי דתי. בית המשפט עם חוסר אימון הציבור בו, מראה שוב כי מספיק לשופטים השימוש בדגל האנטי דתי בכדי להכשיר אדם שאינו ראוי לתפקידו."

רון קובי ינון אזולאי פרחח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד