ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

מכון וקסלר: נפש בריאה בגוף בריא

איציק וקסלר מנהל קליניקה ייחודית המתאימה לקהל החרדי ומשלבת עבודה עם רופאים, פיזיותרפיסטים, מאמני ריצה, כושר ויועצי תזונה

מכון וקסלר: נפש בריאה בגוף בריא
מכון וקסלר צילום: יח"צ

כתב הרמב"ם: "ההתעמלות היא העיקר הגדול בהתמדת הבריאות ובדחיית רוב החולאים... ההתנועעות וההתעמלות ידחה נזק, רוב ההנהגות הרעות אשר יתנהגו בהם רוב האנשים".

ברוח זו אנחנו ממליצים על  ‏מכון וקסלר העוסק בייעוץ תזונה ואימון כושר רפואי. את המכון פתח ומנהל איציק וקסלר הנושא תארים רבים בתחום:  ‏כותב התוכנית ירושלמים 'בוחרים בריא', ‏מאמן קבוצת ריצה ומחבר הספר הקוד הסוכרתי המפרט על התהליכים הפיזיולוגיים העיקריים בגופנו אשר גורמים לנו לסבול ממחלת ההשמנה והסוכרת ואיך לטפל בשורש הבעיה

כמו כן יש לציין כי איציק נשוי לרותי אחות בטיפול נמרץ+5 ילדים.
איציק הוא  בעל תואר ראשון בתזונה מטעם אוניברסיטת ניו-יורק ובוגר מכון וינגייט . המכון מאגד תחתיו את כל המרכיבים החיוניים להשגת בריאות ואורח חיים מיטבי לאורך זמן. ‏ ראוי להדגיש כי מנהל המקום בחור שומר תורה ומצוות ועובד עם רבנים ואדמורים, לצד שיתוף פעולה עם ישיבות ליטאיות מהמובילות ומהמוכרות.

אימון הכושר מתאים גם לנשים וגברים הנמצאים לקראת שידוך ורוצים להצליח בתחום זה.

במכון תוכלו למצוא קורסים, אימונים וקבוצות ריצה:

בתחום הקורסים תוכלו ללמוד:  ‏קורס מאמן ריצה כושר רפואי- הקורס מקנה ידע בתחום אימון ריצה והכושר גם לאנשים בעלי אתגר רפואי.
 ‏קורס יועצי בריאות מגמת תזונה-‏הקורס בשיתוף פעולה עם רופאים ותזונאים מהמובילים בארץ וקורס המקנה ידע בטיפול בתזונה הן בהיבט הרפואי והן בהיבט NLP..  הקורסים מתקיימים בירושלים ובגבעת שמואל.

בתחום האימונים תוכלו ללמוד אימון תזונה. קורס נוסף עוסק ב כושר אישי רפואי ומתבצע ע״י מאמנים מוסמכים בסטודיו VIP. הקורס מתאים לאנשים שרוצים לרדת במשקל ולבעלי בעיה רפואית.

 ‏במקום מאמנים גברים לגברים ונשים לנשים כמו כן יועצי התזונה.

‏ בנוסף יש במכון קורס יועצות תזונה לנשים חרדיות בלבד. ‏הקורס מסובסד ומתנהל על-פי ההלכה הקורס הקרוב נפתח בחודש נובמבר בירושלים.

הענף השלישי הוא  ‏קבוצות ריצה- למכון יש 27 קבוצות ריצה מכל הארץ: ‏ירושלים מודיעין רמת גן תל אביב ומבשרת ציון.  ‏הקבוצה מתאימה לכולם. לאנשים שלעולם לא רצו לאנשים בעלי בעיות רפואיות, עודף משקל מתחייבים שעד חצי שנה תגיעו לרוץ 10 קילומטר.

הלקוחות הממליצים על מכון וקסלר מציינים כמה יתרונות בולטים לגביו-  העבודה עם רופאים מומחים, דבר שמסייע למתלבטים לגבי אימונים מפאת לחץ דם גם גבוה, למשל או אירועי לב.

הלקוחות מציינים את היחס האישי הגבוה לאורך כל התהליך וגם לאחר שעות הפעילות.

סיפורו של חגי מלצר

אחד הלקוחות הממליצים  הוא חגי מלצר שמספר כי: "הגיע   למכון עם תסמונת מטבולית ועודף משקל של 30 קילוגרם.

קיבלתי  תשובה מפתיעה שמתחילים בהליכה ולא בריצה ועושים שינוי הדרגתי מאוד של התזונה.

 בסופו של דבר השיל   40 קילוגרם ממשקלו והיום הרבה יותר בריא .

אורך חיים ב- 360

לאחרונה יצאו במכון וקסלר   עם תוכנית '‏אורח חיים ב- 360 '. מדובר ב‏תכנית שמיועדת למגזר העסקי וכוללת מספר הרצאות שמקיפות את שלושה תחומי החיים העיקריים שנפגמו במאה העשרים ואחת - תזונה, אימון גופני ואכילה רגשית. התוכנית מוגשת במספר דרכים עליהן אפשר ללמוד באתר החברה.

איציק וקסלר מספר: ״‏במכון ניתן יחסי אישי בשעות הפעילות וגם לאחריו אנחנו רואים איך הלקוחות משילים משקל בצורה מאוזנת ומאזנים את רמת הסוכר בדם השיתוף פעולה עם הרופאים הוא חלק מרכזי בייחודו של המכון".

ליצירת קשר:

איציק וקסלר | מאמן כושר אישי ויועץ תזונה

טלפון: 053-937-7564

אתר: https://www.itzik-weksler.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/itzikwekselr/

אינסטגרם: https://instagram.com/wekslerinstitute?igshid=1kwf6tc1xtabk

הספר הקוד סכרתי: https://meshulam.co.il/purchase?p=706167655f69643d3335343926627573696e6573735f69643d33303438

דוא"ל: [email protected]

כתובת הקליניקה: דרך בית לחם 9, ירושלים - מושבה גרמנית.

מכון כושר כושר לחרדים מכון וקסלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד