א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

Passportogo : אזרחות אירופאית: לעבוד, לטייל וליהנות מתנאים סוציאליים מלאים

החלום המתוק נמצא בהישג יד. תהליך מקצועי, מהיר, מדויק יחסוך לנו כסף וטרחה ונשלם רק אם נעמוד במבחן הזכאות. חברת Passportogo פותחת חלון הזדמנויות שום וילון לא יוכל לטשטש

Passportogo : אזרחות אירופאית: לעבוד, לטייל וליהנות מתנאים סוציאליים מלאים
Passportogo צילום: שחר בן פורת, צילומים עדי שמיע

רבים מאתנו, תושבי ישראל, מקנאים בחברים שמחזיקים בדרכון אירופאי. דרכון שכזה מאפשר לנו לטייל בכל מדינות האיחוד האירופאי, ליהנות מלימודים גבוהים מסובסדים ומתנאים סוציאליים מלאים.

התקנות והחוקים סביב נושא זה השתנו מאוד בשנים האחרונות. מצד אחד, זה מקל על העניין, מצד שני – להגיע לדרכון ספרדי, פורטוגלי, רומני, הונגרי ועוד, זה ממש לא פשוט כשמדובר בעבודה עצמית... זה יקר, מתיש ובדרך נגלה שיש המון מכשולים: מחסום שפה, הבנת מה שנדרש מאתנו להמציא, מסמכים רבים שיש למלא בשפה המקומית ועוד מסלול מכשולים ארוך.

עו"ד מוטי כהן, מנכ"ל פספורטוגו • קרדיט: שחר בן פורת, צילומים עדי שמיע

מנכ"ל פספורטוגו, עו"ד מוטי כהן, נחשב למקצוען מספר 1 בתחום. החברה שלו מובילה את המרוץ לדרכון האירופאי. 150 עובדים מקצועיים גודשים את ארבעת סניפי החברה, ברחבי הערים הגדולות בישראל.

החברה מעסיקה חוקרים, עורכי דין מקצוענים בתחום, נציגויות מקומיות בכל מדינות אירופה שעל הכוונת. ל "פספורטוגו" יש למשל משרד עורכי דין בפורטוגל, כך הלקוח פטור מעשית מביצוע כל הסידורים הנדרשים. החברה מגישה מדי חודש כמה מאות בקשות רק במדינה זו.

כהן: "חשוב לדעת שאזרחות אירופאית מאפשרת חיים נוחים. מלבד נושא הלימודים באוניברסיטאות הכי נחשבות באירופה ובעלויות מסובסדות, יש גם חיים בטוחים בגלל התנאים הסוציאליים המלאים ואפשרות לעבוד בכל מדינות האיחוד האירופאי. אזרחים אירופאים נהנים מויזה חופשית לארה"ב ולאוסטרליה וזוכים באפשרות לבקר במקומות שאסורים לישראלים. אנו מבצעים עבור לקוחות את בדיקות המסמכים ומתאמים את עמדת הנציגות המקומית כדי לחסוך זמן ומשאבים. אם נגלה שהמסמכים או הרשות המקומית לא מאשרים ומאפשרים את המשך התהליך, לא נגבה כסף לחינם. במידה והתהליך יימשך – יש לנו מסלול תשלומים נוח ככל שהמבצע יתקדם".

ליצירת קשר אתנו:

לפרטים נוספים ולביצוע בדיקת זכאות ללא עלות: 9723*
passportogo.co.ilאתר:

 

פספורט אירופה פספוטוגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד