י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מאות במכירה הפומבית של 'המכרזן'

ביום רביעי האחרון השיקה קבוצת בסדנו את מיזם המכרזים החדש של ישראל – 'המכרזן'. המיזם הוצג בפני מאות באי יריד ההשקעות שהתקיים בירושלים ביוזמת חברת ההשקעות של 'בסדנו' • רגעי השיא של היריד באו לידי ביטוי בהתמודדות הערה של המשתתפים במכירה הפומבית על חמש דירות שנערכה במקום

מאות במכירה הפומבית של 'המכרזן'
המכירה הפומבית של המכרזן צילום: יח"צ

מי אמר שאין כסף להשקעה? בירושלים התקיים השבוע יריד השקעות מרתק במיוחד בו השתתפו מאות מתעניינים שגדשו בהמוניהם את דוכני החברות שהציעו את מרכולתן והציגו את הפוטנציאל הגלום ביוזמותיהן.

את היריד יזמה והפיקה 'קבוצת בסדנו' שחברת ההשקעות שלה מציעה שורה ארוכה של אפשרויות השקעה במסחר, בהייטק ובנדל"ן בארץ ובחו"ל. בין החברות שהציגו בדוכן ניתן היה למצוא את חברות ההזנק סוואת'לי, אנרג'וי וקלאס מי, את מיזם הבנייה יורק־1 בברוקלין, את הרכישה השיתופית של עתודת הקרקע האחרונה בשכונת הר חומה בירושלים, את ההשקעה המשותפת באנרגיה סולארית עם חברת RCS ושורה ארוכה של קרנות השקעה בהייטק ישראלי ובנדל"ן אמריקאי.

ליריד הגיעו גם אנשים עם רעיונות טכנולוגיים ומסחריים חדשניים אותם יכלו לבחון מול אנשי המקצוע של משרד עורכי הדין ריינהולד כהן, המשרד המוביל בישראל בתחום הפטנטים. אנשי משרד רואי החשבון אלפנט מהלא המלווים רבים ממיזמי ההשקעה בקבוצת בסדנו נכחו גם הם ביריד ונתנו יעוץ למעוניינים.

גולת הכותרת של היריד באה לידי ביטוי בהשקת 'המכרזן', מהפך המכרזים של קבוצת בסדנו. אירוע ההשקה משך אליו משקיעים רבים במיוחד בשל המכירה הפומבית שנערכה במקום ובה נמכרו חמש דירות במחיר נמוך ממחיר השוק. "מיזם המכרזן מהווה מהפכה בענף המכרזים של דירות ונכסים מכינוס נכסים והוא מעניק לכל אדם המחפש השקעות בנכסי נדל"ן בישראל, בין מסחריים ובין פרטיים, למצוא לעצמו בקלות ובמינימום מאמץ נכסים משתלמים במחירים של עד פחות מעשרים אחוזים ממחירי השוק", אמר אליעזר גרוס יושב ראש קבוצת בסדנו.

ההשתתפות הערה והשיח סביב היריד בקהילות המשקיעים התחברו ליום העיון שנערך מוקדם יותר ע"י  בסדנו ואיגוד הדירקטורים בישראל, ובו הציגו אנשי מקצוע מובילים בתעשייה העילית ובאקוסיסטם הישראלי, את החדשנות הישראלית, את הפוטנציאל הכלכלי הגלום בה, ואת הדי.אנ.איי של הסטארט־אפ הישראלי. הנוכחים האזינו להרצאות המרתקות שהביאו את החדשנות הישראלית בשקיפות ובהירות ראויים לציון.

בקבוצת בסדנו אמרו בסיום היריד כי ההיענות הרבה והפניות שנתקבלו לאחר היריד, מעידות יותר מכל על קיומה של סצנת משקיעים הולכת וגדלה. "פרסמנו מעט מאוד ובפרק זמן קצר ולמרות זאת הייתה נוכחות ערה שהגיעה לשיא במהלך המכירה הפומבית שהיוותה את גולת הכותרת של השקת מיזם 'המכרזן' שישנה את הדרך בה עושים כסף מכינוס נכסים. עם השקת שירות זה, הגענו למצב שכיום יש לנו מוצרי השקעה 'לכל טעם ולכל כיס'".

אליעזר גרוס, יו"ר קבוצת בסדנו אמר לאחר היריד: "בכוונתנו לקיים ימי עיון וירידים נוספים כדי להנגיש לציבור המשקיעים את הידע הרב שנצבר אצלנו. בעיני, הבשורה הגדולה נעוצה דווקא במכרזן שהשקנו במכירה הפומבית, המיזם הזה נועד להקל על משקיעים "קטנים" המתעקשים להשקיע בישראל, למצוא הזדמנויות השקעה ולמקסם את הרווח מהן במינימום סיכונים".

בסדנו מכירה פומבית המכרזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד