י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בין הזמנים מושלם רק במלון 'כינורות' בטבריה: עכשיו במבצעים מיוחדים לשבוע בלבד

השילוב המושלם של מרגוע, בריאות, הנאה ומחיר: מבצע מיוחד בכינורות: הזמינו עכשיו חופשה משתלמת במיוחד וקבלו ילד שני חינם או 50% הנחה על הלילה השלישי

בין הזמנים מושלם רק במלון 'כינורות' בטבריה: עכשיו במבצעים מיוחדים לשבוע בלבד
בין הזמנים בכנורות צילום: יח"צ

אז מתי קבעתם לצאת לנופש? באיזה שבוע?

זאת השאלה הנשמעת ביותר בימים הללו, כשהכוונה כמובן באיזה מתוך שלושת השבועות של בין הזמנים אתם מתכוונים לצאת לחופשה.

אז אם עדיין אין לכם תשובה על השאלה הזאת, כנראה שאתם יכולים להרוויח. כי רק עכשיו נפתח מבצע מיוחד במלון כינורות בטבריה. הזמינו כבר היום חופשה מפנקת ומשתלמת במיוחד, וקבלו בשבוע הראשון 50% הנחה על הלילה השלישי או בשבוע השלישי ילד שני (בחדר ההורים) ללא תשלום! אה, ועוד משהו חשוב: אם ישאלו אתכם באיזה שבוע אתם יוצאים, תשובתכם תהיה כי אתם יוצאים בשבוע השלישי או הראשון , אז המבצע בתוקף.

החופשה החלומית ב'כינורות' כבר הפכה למסורת בבתים רבים. כמידי שנה, אין יותר התלבטויות וההחלטה היא ברורה: בוחרים בהכל, לא מתפשרים על כלום. מזמינים חופשה במלון כינורות בטבריה ונהנים גם מרוגע ונופש, גם משפע פעילויות לכל המשפחה וגם מחוויה קולינרית גבוהה.

מלון כינורות בטבריה, הינו המקום האידיאלי והמועדף עבור קהל יראי ה' המקפידים על קלה כבחמורה, המבקשים למצוא נופש ומרגוע במקום ראוי. המלון מציע לאורחיו ליהנות מחופשה משפחתית חלומית, ברמה של חמישה כוכבים, 112 חדרים, סוויטות פרמיום, אולמות אירועים, בריכת שחיה, מתחם ספא, חדר כושר ועוד.

מלון כינורות גם עומד בכל ימות השנה תחת הכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית ירושלים ומציע לאורחיו מטבח מושלם עם שפע מנות גורמה מעשה ידי השף מאיר איפרגן.

כמיטב המסורת, הנופש ייערך במתכונת עשירה, ללא רגע פנוי... סדנאות ותכניות עשירות ומגוונות לכל המשפחה. בין היתר יופיעו ניר חיימוביץ עם מופע טלפתיה מרהיב, הרב מאיר שוורץ, ר' אבא טורצקי, עופר הלוי במופעי סטנד אפ, מופע קילקרים וכן תכניות חוויתיות בחמי טבריה, רפטינג וטיולי ג'יפים.

בנוסף, השנה יהנו אורחי המלון מחווייה מוזיקלית בלתי פוסקת עם מוטי שטיינמץ, רובי בנט ותזמורתו, חיים בנט, מקהלת ידידים בניצוחו של יעקב רוטבלט, שמואל גריינמן, הקלרינט חיים קירשנבוים, אלי לאופר, יענקי רובין, משה רוזנברג וקובי גרינבוים. כי המנגינה הקסומה של כינורות תלווה אתכם בכל השנה!

אז בקיץ הזה לא מתפשרים על פחות מחופשה מושלמת, לא מתפשרים על פחות משילוב מושלם בין רוגע, איכות, מחיר, חווייה קולינרית וחווית קיץ לכל המשפחה וכל זה במבצע מיוחד ומשתלם של ילד שני בחדר חינם.

אז אל תחכו, חייגו עכשיו: 04-950-9000

מלון כינורות בין הזמנים חופש מלונות כשרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד