י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ההצלחה: נותרו רק 57 יחידות קרקע בדורות עילית

לאחר שמאות רבות כבר הביעו אמון מלא בדורות עילית מאיצים יזמי העיר את השיווק • יחידות אחרונות מוצעות כעת בהזדמנות שלא תחזור • בשלב הבא ישווקו מקבצי קרקע גדולים בלבד

ההצלחה: נותרו רק 57 יחידות קרקע בדורות עילית
יח"ץ

הזדמנות אחרונה: במסגרת שיווק הקרקעות בעיר החרדית החדשה דורות עילית נותרו למכירה רק 57 יחידות קרקע בלבד. זאת לאחר שבשבוע האחרון בלבד נמכרו 14 יח"ד.

עם התחלת שיווק העיר הקצו היזמים שטח גדול במרכז העיר לטובת משפחות שמעוניינות להשקיע בעיר החדשה ובעתיד לכשתופשר הקרקע בעז"ה אף להתגורר בה. הדבר נועד כדי ליצור את הבסיס הראשוני להקמת העיר - ציבור איכותי שמעוניין בעתיד להתגורר בעיר חדישה הנמצאת ברחק נסיעה קצר מגוש דן. ואכן מאות רבות של משפחות הביעו אמון בעיר החדשה ורכשו יחידות קרקע, כשחלקן רוכש גם עבור הדור השני במשפחה.

בימים אלו מסתיים שיווקו של השטח המרכזי, וכאמור נותרו רק 57 יחידות קרקע עבור המשקיעים מייסדי העיר, לאחר שהשלב הראשוני בשיווק קרקעות העיר למשקיעים פרטיים הסתיים בס"ד בהצלחה.

כעת, עם ההתקדמות בתכנון העיר וההתבססות שלה עוברים בדורות עילית לשלב הבא בשיווק העיר, ובימים אלו נפגשים היזמים עם קבוצות גדולות המעוניינות לקנות מקבצי קרקע גדולים בעיר העתיד. יזמי העיר מדגישים כי השיווקים העתידיים יהיו רק במקבצי קרקע גדולים ולא תינתן עוד ההזדמנות לרכוש יחידות קרקע קטנות כפי ששווק עד היום.

כבר בימים אלו חברת אפיקים רוזנטלר נמצאת במו"מ עם קבוצות גדולות ונציגי קהילות במטרה לרכוש מקבצי קרקע גדולים עבור בני הקהילה שיגרו במתחמים מיועדים בעיד העתיד של הציבור החרדי

היזמים מדווחים על התקדמות הליך התכנון המלא של העיר החדשה בניצוחו של הרב משה מונטג. התכנון של הכביש המוביל לישוב מכביש 55 נמצא כיום בהליך מתקדם, ובקרוב תוצג התוכנית המלאה של הכביש, עוד נדבך חשוב בהליכי התכנון של העיר עצמה. צוות התכנון של "דורות עילית" כולל מתכנני ערים, גאוגרפים, אדריכלים, ויועצים מנוסים, על מנת להכין תוכנית מקיפה וכוללת של העיר החדשה, מתוך ירידה לפרטי הפרטים ובהתאמה מליאה לצורכי הציבור החרדי שיגור אי"ה בעיר העתיד.

"דורות עילית" שנמצאת כעת בשלבי תכנון מתעתדת לקום על קרקע חקלאית פרטית שנמצאת בהליכי הפשרה ותכנון, בין מעלה שומרון על כביש 55 לבין אלקנה ועץ אפרים, על כביש 5. התכנית זוכה לתמיכה נלהבת של יו"ר המועצה האיזורית שומרון יוסי דגן והיא מתבססת על החלטת ממשלה מלפני כ-30 שנה להפשרת השטח לבנייה ולהקמת יישוב במקום. ההחלטה טעונה אישור מחדש, אולם לאור החשיבות הביטחונית שבמיקומה האסטרטגי של העיר, והרצף ההתיישבותי שהיא מייצרת, הצפי הוא שההחלטה תאושרר מחדש.

בניית העיר החרדית החדשה עשויה לפתור את מצוקת הדיור החריפה במגזר החרדי. על פי נתוני משרד השיכון חסרות למעלה מ-200 אלף יח"ד למגזר החרדי לאחר הקפאת הבנייה שהייתה בעשור הקודם.

מתעניינים בפרוייקט דורות עילית?
נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-395-2826 

דורות עילית עיר חרדית חדשה קרקע להשקעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד