ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לא בפעם הראשונה

נער חרדי התחזה לחולה והקפיץ את המערכת

יחידות חילוץ משטרתיות, מסוק חיל האוויר וכוחות נוספים הוקפצו לקריאת חירום על נער במצב קשה, אולם למפרע התברר, כי זו לא פעם ראשונה שהוא "מתחזה" לחולה

נער חרדי התחזה לחולה והקפיץ את המערכת
פינוי פצוע מנחל צפית צילום: דוברות המשטרה

התחזות של מטייל גרמה להקפצת יחידת חילוץ משטרתית, מסוק צבאי מיחידת 669 וגורמי חירום נוספים. בשעות הצהריים (שלישי) התקבל דיווח על צעיר כבן 20 המטייל במסגרת ישיבתית בנחל פרת שבצפון מדבר יהודה, וסובל ממכת חום, מעורפל הכרה במצב קשה.

לאירוע הוקפצו מתנדבי יחידות החילוץ של המשטרה, מגילות וים המלח. כמו כן הוקפץ גם מסוק של חיל האוויר לפינוי הפצוע לבית החולים לאחר חילוצו הרגלי. אלא שלהפתעת הצוות המלווה, דקות לאחר הגעת צוותי החילוץ, הנער קם והתחיל לרוץ את המשך המסלול תוך שהוא חולף על פני צוותי החילוץ שבאו מולו.

מתנדבי היחידה סרקו את הנחל ואז התברר כי המטייל נמצא מחוץ לנחל ולא נשקפת כל סכנה לחייו. המטייל אותר והתברר כי מדובר בנער הלומד במוסד לחינוך מיוחד וזו אינה הפעם הראשונה שהוא פועל כך.

מתנדבי היחידה וקציני משטרת ישראל שהיו במקום הבהירו לנער ולרב הישיבה את חומרת האירוע והמשמעויות הנלוות לו.

מתן מוראד מפקד יחידת חילוץ מגילות ים המלח במשטרת ישראל - "לקראת ימי בין הזמנים אני פונה לראשי הישיבות להדריך את הבחורים כיצד והיכן לטייל, להישמע להוראות פקחי רט"ג ושוטרי משטרת ישראל ורק במקרה חירום, להתקשר 100 למוקד משטרת ישראל".

חינוך מיוחד מדבר יהודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד