י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

למה להישאר במאה 20 כשאפשר לחסוך כאב ראש ולהתקדם לטכנולוגיה של המאה 21?

מאז שרכשתי את מכשיר הדגל של נעם 1, אני מתקשה לדמיין את חיי היום יום שלי ללא שימוש בו, חודשיים שאני מכניס את שבת ברוגע ללא מאמץ מיותר של מילוי המיחם וחימום המים, חודשיים שאני נהנה ממים קרים בקיץ מבלי למצוא את עצמי באמצע הלילה עם גרון יבש כי שכחתי לסחוב שישיית בקבוקים מהסופר

למה להישאר במאה 20 כשאפשר לחסוך כאב ראש ולהתקדם לטכנולוגיה של המאה 21?
חישוב קר צילום: שאטרסטוק

בשנים האחרונות, אנו עדים להתפתחות טכנולוגית אדירה, ומוצרים שלא ראינו בהם תועלת בהתחלה הפכו 

למוצרי צריכה בסיסיים, שהשימוש בהם שינה את השגרה שלנו לנעימה ונוחה יותר. אני בדרך כלל כותב על אחרים, הפעם אני מרגיש חובה להעיד בעצמי.

מאז שרכשתי את מכשיר הדגל של נעם 1, אני מתקשה לדמיין את חיי היום יום שלי ללא שימוש בו, חודשיים שאני מכניס את שבת ברוגע ללא מאמץ מיותר של מילוי המיחם וחימום המים, חודשיים שאני נהנה ממים קרים בקיץ מבלי למצוא את עצמי באמצע הלילה עם גרון יבש כי שכחתי לסחוב שישיית בקבוקים מהסופר,  חודשיים שאני מכין קפה בבוקר ללא המתנה מעיקה למים שהתחממו. נעם 1 הגיע לביתנו לפני חודשיים ואין לי מושג איך חייתי עד היום בלעדיו.

תגידו שאני סתם מפונק, שאני "זורק" כסף על מותרות, וזה יצחיק אותי כי תמיד אמרו עלי שאני המחושב והחסכן. אני גם אספר לכם שאני עדיין כזה ואולי לא תאמינו, כמו החבר הטוב שהתארח אצלי בשבת, הרבה לפני שנעם 1 נכנס לחיי. בזמנו, שנינו נחשפנו למודעה (מדליקה, יש לומר) של נעם1 בפייסבוק ונוצר ביננו דיון: האם נעם 1 נחוץ כמו שמספרים או שזה "סתם" מותרות ועוד דרך לבזבז כסף?

אני כמובן הסכמתי עם החלק השני.

הכנסו לכאן וקבלו הצעת מחיר משתלמת לבר המים של נעם1>>>

במוצאי השבת לאחר ההבדלה התיישבתי עם דף ועט והתחלתי לחשב את ההוצאות המים לשתיה, מול ההצעה של נעם 1, ואז התחלתי להיזכר.

נזכרתי איך בכל שבוע אני סוחב שלוש שישיות מים עבורן אני משלם כשלושים שקלים, בחישוב מהיר, 120 ש"ח על מים בחודש, וזה בלי היציאות הליליות לסופר 24 כי נתקענו בלי מים למטרנה של הקטנה ואז מחיר השישייה כמעט מכפיל את עצמו. וכמה עולה לי המכשיר שנותן לי מים חמים וקרים בלי הפסקה בשבת ובחול בלי לסחוב ובלי להתקע? 79 שקלים בחודש. 2.69 שקלים ביום, חסכון שכל בר דעת מבין עד כמה הוא משמעותי. 

מפה לשם השתכנעתי, רכשתי, ואני מודה על כל רגע (בעיקר לחבר ההוא)!

אני מסתכל על מכשיר הנעם 1 שעומד בשקט על השיש, מוכן לעשות בשבילי כל מה שאני רק רוצה ולא הבנתי איך קניתי אותו רק לפני חצי שנה. לא רק שזה לא מותרות, היפכא מסתברא, לא לקנות נעם 1 זה בל תשחית כפול, בל תשחית על הכסף ובל תשחית על הזמן, והמאמץ בשביל דבר כל כך בסיסי כמו שתיית מים.

נעם 1 כבר מזמן לא מותרות או פינוק שאפשר לוותר עליו. נעם 1 הוא המכשיר שמעניק לכל בית בו הוא נמצא גם בריאות, גם בטיחות, גם מים חמים וקרים בכל ימות השבוע כולל שבת בכשרות מהודרת. איך אפשר לקרוא לו מותרות??? התקדמו לנעם 1 בר המים הבטוח והמקצועי ביותר שישמור על המשפחה שלכם בריאה ובעיקר בטוחה. כנסו לפרטים על נעם 1. יש גם מתנות!

הכנסו לכאן וקבלו הצעת מחיר משתלמת לבר המים של נעם1>>>

בר מים מים חמים נעם1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד