י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"השקפה חיובית ושתיית ויסקי"

בן 108: זהו היהודי הקשיש ביותר בעיר לונדון

בן ריימונד היהודי הוא הקשיש ביותר בלונדון. השבוע הוא חגג יומולדת 108 בדיור המוגן שבו הוא שוהה • והוא נותן טיפ: "השקפה חיובית, ושתיית ויסקי מדי פעם"

בן 108: זהו היהודי הקשיש ביותר בעיר לונדון
אילוסטרציה צילום: pixabay

בן ריימונד היהודי המבוגר ביותר בלונדון, מתגורר בדיור מוגן בעיר מאז שנת 2012, אז נכנס למקום עם אשתו המנוחה. שניהם היו כבר אז מעל לגיל 100. השבוע חגגו לו יום הולדת בבית הדירות.

במסיבה היום חגג בן ריימונד - מעצב שיער בדימוס - עם חברים ובני משפחה. הוא אמר לכתב "כרוניקל" הבריטי כי הוא זכה לאריכות חיים, בגלל "השקפה חיובית, ושתיית ויסקי מדי פעם". אם כי הוא ציין כי לאחרונה הוא ויתר על שתיית אלכוהול ועישון מסיבות בריאותיות.

בן הוא יליד מחוז ברמונדסי בלונדון, הוא חבר לשעבר בבית הכנסת קרוידון, ולאחר מכן עבר לבית הכנסת בסוטון, בן פתח סלון עיצוב שיער למפורסמים, ובין לקוחותיו היו כוכבי קולנוע גדולים, השחקן צ'רלטון הסטון הסתפר בסלון של ריימונד בשנת 1959 והוא סיפר בראיון שהסטון נתן לו טיפ של 10 פאונד בריטי, השווה ערך היום ל-230 דולר. כך דווח ה"גרוזלם פוסט".

ריימונד עבר לדיור מוגן יהודי יחד עם רעייתו, שם הוא חי משנת 2012 ובאותה שנה היא נפטרה. גם ילדם היחיד, ויקטור, נפטר בגיל 70 באותה שנה.

הוא נישא לאשתו עוד טרם מלחמת העולם השנייה בשנת 1937 והוא האדם השלישי המבוגר ביותר בבריטניה.

לונדון דיור מוגן קשיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד