כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"פולחן אישיות מביך"

חיים הכט במתקפה על שופטי בג"ץ וקובי. צפו

העיתונאי הוותיק חיים הכט התייצב היום לימינו של שר הפנים אריה דרעי ותקף בלהט את שופטי בג"ץ שפסקו לטובתו של רון קובי • "בא רון קובי ומטעמים של פוליטיקה נמוכה ומסוכנת הצית אש זרה. הוא מלבה שנאה ומסית איש באחיו"

חיים הכט במתקפה על שופטי בג"ץ וקובי. צפו
רון קובי וחיים הכט צילום: פלאש 90

העיתונאי חיים הכט הגיש הבוקר בתוכניתו בתחנת הרדיו 'קול רגע' מונולוג בוא תקף בלהט את החלטתם של שופטי בית המשפט העליון שפסקו אמש (שני) לטובתו של ראש עיריית טבריה רון קובי.

"כבוד השופטים, מכיוון שאני מחויב בכבודכם אומר במילים מכובסות: לכלכתם." פתח הכט את דבריו "אפשר לומר שבאתם לדיון לא מוכנים. רון קובי שמחויב בכבוד שר הפנים הממונה עליו, התגולל על השר דרעי מידי יום. כך גם הוא התבטא בשפת ביבים כנגד מנכ"ל משרד הפנים".

הכט גם מתייחס לטיעון של קובי בבית המשפט כי דרעי נמצא עמו בניגוד עניינים: "קובי התייצב כששרץ בידו בפניכם ואמר לכם כי השר והמנכ"ל לא יכולים לנהל שימוע בעניינו כי הוא קילל אותם ועקב כך הם בניגוד עניינים מולו ואתם השופטים, אמרתם לו נכון".

למה הדבר דומה מסביר הכט "זה בדיוק כמו שיבוא אדם להישפט על ידכם וישליך עליכם את נעלו ויאמר כי אינכם יכולים לשפוט אותו".

"אז מי ידון בעניינו" תוהה הכט, "הרמטכ"ל, מנכ"ל עמידר?". מדובר בטיעון ילדותי ומעושה" מסביר הכט "אם תלמיד בכיתה ו' היה מציג טיעון כזה, המורה היתה שולחת אותו עם נזיפה לביתו".

"בטבריה" אומר הכט "התייצבו חברי מועצה אמיצים ולא נתנו לקובי להעביר תקציב מופקר וכך שמרו על עשרות מליונים, ואתם הענקתם לקובי פרס ופיטרתם אותם".

"אני מלווה את העיר טבריה 41 שנים, הן כתושב ובעיקר כעיתונאי" מספר הכט "מעולם לא היתה בעיה בין חילונים לדתיים בטבריה. בא רון קובי מטעמים של פוליטיקה נמוכה ומסוכנת הוא הצית אש זרה. הוא מלבה שנאה ומסית איש באחיו. לא כדי לקדם את העיר אלא כדי לקדם פולחן אישיות מביך".

"למרבה המבוכה גם בית המשפט העליון נתן לכך גושפנקא. כבודכם, זה עדיין לא מאוחר. לדיון הראשון אמרנו הגעתם לא מוכנים, כעת ראוי שתבדקו היטב מי הוא רון קובי ומה באמת קורה בטבריה". 

חיים הכט רון קובי עיריית טבריה בג"ץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד