י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אירועי סליחות המוניים

קמפיין חברתי: ש"ס מסתערת על הפריפריה

49 יום לפני הבחירות ובתנועת ש"ס מחממים מנועים: בישיבת המטה הוחלט ללכת על קולות הפריפריה וכן נעשה מאמץ אל מול הקהילות השונות כשמטרת העל היא: עשרה מנדטים

קמפיין חברתי: ש"ס מסתערת על הפריפריה
דרעי וראש עיריית דימונה צילום: יעקב כהן, פלאש90

49 יום לבחירות ובש"ס יוצאים למאבק המסורתי על קולותיהם של השכבות החלשות, המכונים 'הקולות החברתיים' כשמטרת העל מבחינתם היא לא רק לשמור על הכוח הקיים, אלא לנסות ולהגדיל את הכוח בכנסת הבאה, כשהיעד שהציבו בש"ס הוא עשרה מנדטים וזאת בצל החשש שעומד לנגד עיניהם ממשתה הקולות המסורתי של נתניהו.

בימים האחרונים קיים יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מפגשים עם נציגי התנועה ברחבי הארץ והם צפויים להוציא את הפועל כ -90 אירועי סליחות ולצורך כך אף הוקם מטה מיוחד שיכין את האירועים מבחינה לוגיסטית וכן ידאג להזמין את הרבנים לאירועים.

בנוסף, במטרה להגדיל את הכוח - הבינו בש״ס כי הם דרושים להעביר קולות חברתיים שהיו בידי 'כולנו' ולשמר עותם בגוש הימני ולשם כך יפעילו בש"ס מטה מיוחד בעיר בית שמש עם כ -100 פעילים, שעבודתם העיקרית היא למפות מצביעים חברתיים שהצביעו לכולנו של כחלון ולגשר של אורלי לוי-אבקסיס ולהעבירם לש"ס. מטה זה הוא בנוסף להקמת המטות המרכזיים בשכונת גבעת שאול בירושלים.

בעוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי בישיבת מטה של ש"ס הוחלט להמשיך את ו"לחבק" את ראש הממשלה, בכדי למנוע זליגת קולות מהמפלגה אל הליכוד - כפי שארע בבחירות 2015. בבחירות החולפות הוכח, כי למרות קמפיין הגעוואלד של נתניהו, ש"ס הגדילה את כוחה כשזכתה לשמונה מנדטים.

דרעי גם פוזל לקהלים נוספים והוא נועד בימים האחרונים לישיבות עבודה עם בכירי קהילת הבוכרים ועם נציגים מהעדה האתיופיות בישראל, כדי לגייס את תמיכתם וזאת לצד קהילות נוספים ובהן הקהילה הצרפתית ולטובת קהילה זו, דרעי צפוי לערוך שינויים בהרכב הרשימה בעשירייה השנייה כדי לקדם את הנציג הצרפתי למקום ריאלי.

פריפריה מאבק חברתי שוויון חברתי ש"ס אורלי לוי אבקסיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד