ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
הולך על ראשי ליצמן ודרעי

ליברמן בהסתה פרועה: "למעלה מ-100% הצבעה בריכוזים החרדים"

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן הציג הערב את רשימתו לכנסת ופרס את משנתו הפוליטית, לגבי זהות ראש הממשלה שיזכה בהמלצתו וכן ארבעת התיקים אליהם הוא לוטש עיניים - שניים מהם אצל דרעי וליצמן | וגם; "בציבור החרדי יש תופעה מוזרה של תחיית המתים בימי בחירות"

ליברמן בהסתה פרועה: "למעלה מ-100% הצבעה בריכוזים החרדים"
אביגדור ליברמן צילום: Tomer Neuberg/ Flahs90

לקראת הגשת הרשימות לכנסת ה-22 עד יום שישי הקרוב, יו"ר 'ישראל ביתנו' חבר הכנסת אביגדור ליברמן, משחרר הערב (שלישי) רשימה של הבטחות ובהן שלל התחייבויות לפעול נגד הציבור החרדי, כשהוא לוטש עיניים דווקא לתיקים שמחזיקים יעקב ליצמן ואריה מכלוף דרעי.

בישיבת המרכז של 'ישראל ביתנו', בה הציג את רשימתו העדכנית לכנסת ה-22, התייחס ח"כ אביגדור ליברמן למועמד מטעמו לראשות הממשלה ואמר, "במהות אין שוני בין "הליכוד" לבין "כחול לבן", לכן המפלגה הראשונה, שתודיע שהיא תומכת בהקמת ממשלה לאומית רחבה, עליה נמליץ לנשיא המדינה. במידה ואף אחת מהמפלגות לא תתחייב על כך לא נמליץ על אף אחת לנשיא", הצהיר.

ליברמן הדגיש בנאומו כי 'ישראל ביתנו' תשב אך ורק בממשלה לאומית רחבה, הכוללת את 'ישראל ביתנו', 'הליכוד' ו'כחול לבן'. כשהוא פוזל לעבר התיקים, שנמצאים כיום בידיהם של ראשי הסיעות החרדיות, "בנוסף לתיקי הביטחון והקליטה, נדרוש את את משרדי הפנים והבריאות", כשהוא מציג את מועמדו לתפקיד את הפרופ' ליאוניד אידלמן, יו"ר ההסתדרות הרפואית, שישמש כשר מקצועי, שאינו מכהן כחבר כנסת.

בדבריו הפריח איווט ליברמן שלל התחייבויות, בהן גם נגד הציבור החרדי, כשהוא מעלה לשיח את 'קצבאות הילדים' ומבהיר כי המפלגה תדרוש לערוך רפורמה בנושא, כדי לעודד יציאה לעבודה בנוסף להתחייבות כי 'ישראל ביתנו' תדרוש, שכל סיוע למערכת החינוך החרדית תותנה בלימודי ליב"ה.

עוד התחייב ליברמן לבוחריו כי "ישראל ביתנו תדרוש שהקואליציה תתחייב לחוקק חוק 'חובת הצבעה' בבחירות כלליות לכנסת ישראל, בדומה לחוק הקיים במדינות כמו אוסטרליה, בלגיה ולוקסמבורג, על מנת לעלות את אחוז ההצבעה ל-90%", כשהוא שב ומסית באומרו, "בציבור החרדי יש תופעה מוזרה של תחיית המתים בימי בחירות", מה שמביא לדבריו, ל"למעלה מ-100% הצבעה בריכוזים החרדים".

בתוך כך, בשעה בה כינס ליברמן את מרכז מפלגתו, נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם קבוצת דוברי רוסית ישראלים, בפאב בראשון לציון, בו תקף את ליברמן ואמר, "ליברמן אמר אתמול בגלי צה"ל בעברית, שהוא הולך להמליץ על בני גנץ. הוא רוצה את בני גנץ כרה"מ. אם מצביעים לליברמן מצביעים בעצם לממשלת שמאל. אהוד ברק כשר ביטחון, יאיר לפיד כשר חוץ, ואם מישהו רוצה להבטיח ממשלת ימין ולא גנץ אז יש רק הצבעה אחת: רק ליכוד. רק ליכוד. ליכוד אחד גדול ימנע ממשלת שמאל!".

לצידו של נתניהו יישבו שני ח"כים לשעבר, יוצאי ברית המועצות, ח"כ רוברט אילטוב, שהיה המקורב ביותר לליברמן בכנסת האחרונה וכן חברת הכנסת לשעבר טלי פלוסקוב ממפלגת 'כולנו'.

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו הסתה נגד חרדים בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד