י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עד הרגע האחרון

בן גביר מתעקש על המקום ה-5; שקד מציעה את ה-8

שעות ספורות בלבד נותרו עד למועד הסופי להגשת הרשימות לכנסת ה-22 וגורלה של מפלגת עוצמה יהודית עדיין לוטה בערפל. הקרב הופך לסוער עם התקפות מצידה של עוצמה כנגד ראשי הימין המאוחד, שמגלגלים את האחריות לפיתחה של מפלגת הליכוד

בן גביר מתעקש על המקום ה-5; שקד מציעה את ה-8
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שעות ספורות בלבד נותרו עד למועד הסופי להגשת הרשימות לכנסת ה-22 וגורלה של מפלגת עוצמה יהודית עדיין לוטה בערפל. הקרב הופך לסוער עם התקפות מצידה של עוצמה כנגד ראשי הימין המאוחד, שמגלגלים את האחריות לפיתחה של מפלגת הליכוד.

בשידור לייב שקיים היום (רביעי) נציג עוצמה יהודית, עו״ד איתמר בן גביר, הוא אמר כי ״אם אין עוצמה יהודית, אין קואליציה״. בן גביר הוסיף ותהה: ״אנחנו רוצים נציגות בכנסת. למה אני לא יכול לקבל את המקום החמישי? כי עונים לי שאופיר סופר, מוטי יוגב ומתן כהנא חייבים להיות לפניך״, אמר.

בן גביר ציין כי ההצעה הרלוונטית כעת היא הצעה לקבל את המקום השמיני הרלוונטי ואת המקום ה-12 או ה-13, שעל פי הסקרים נראה כלא רלוונטי. רק במקרה של יישום החוק הנורבגי.

לדברי בן גביר, ״כמו שמסתמן כרגע, זה לא יקרה החיבור הזה. יש בינינו מחלוקות על הסגנון, אבל על אופיה של המדינה, שנלחמים על יהדותה - אנחנו מסכימים״, הוסיף בן גביר ואמר כי איילת שקד רוצה את האיחוד - אך הוא תקף את השר סמוטריץ׳ שאמר כי ״הוא יושב בממשלה שנותנת פרוטקשן לחמאס״.

כאמור, בימין המאוחד גילגלו את האחריות לשריפת הקולות של עוצמה יהודית לפתחם של הליכוד, ושם מיהרו להגיב והבהירו כי ״מכסת השריונים כבר מוצתה בחיבור בין הליכוד לבין ״כולנו״, וכי לא יהיו שריונים נוספים״.

בתוך כך, מנדי ריזל חשף ב'קול ברמה' כי חבר בכיר בבי"ד רבני חב"ד ביקש לפרסם, שאם בן גביר לא יתחבר לרשימה אחת עם האיחוד הלאומי, חב"ד לא תצביע לא לאיחוד מפלגות הימין ולא לעוצמה יהודית, אלא ליהדות התורה או ש"ס.

איתמר בן גביר איילת שקד רשימת הימין המאוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד