י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מנחה עימות טלוויזיוני

רק בן 10: העיתונאי היהודי הצעיר בעולם. צפו

הילד ג'פרסון הנרי קראפט רק בן 10 והוא העיתונאי היהודי הצעיר בעולם. הילד האמריקני מסקר עבור רשת 'קיד-סקופ' את הבחירות הפנימיות במפלגה הדמוקרטית והוא אף מנחה עימותים נחשקים בין המועמדים 

רק בן 10: העיתונאי היהודי הצעיר בעולם. צפו
ג'פרסון הנרי קראפט צילום: טוויטר

ג'פרסון הנרי קראפט ילד אמריקאי בן 10, הוא העיתונאי היהודי הצעיר ביותר בעולם.

קראפט בן ה-10 הוא כתב התקשורת של KidScoop, ארגון עיתונאים צעירים ותפקידו לסקר את הבחירות הפנימיות במפלגה הדמוקרטית, כשבמסגרת תפקידו הוא מנחה עימותים בין המועמדים הנערכים בימים אלו בדטרויט.

KidScoop Media הוקמה לפני למעלה מעשור "כדי להפוך את קולותיהם של צעירים לחלק מהדיון הארצי" כך אמר מייסד העמותה, מישל מייאנס לאתר JTA.

"אם אתה הופך לנשיא, מה התוכנית שלך למנוע את התחממות העולם, ואיך תמנע מקרחונים להתמוסס?". זאת הייתה אחת השאלות שג'פרי שאל את אחד המועמדים.

 

ג'פרי רוצה לראיין את המועמד הכי חם בשוק המועמדים, ג'ו ביידן, עם הסיכויים הכי טובים להבחר מבין 25 המתמודדים במפלגה הדמוקרטית שחושקים בסופו של דבר להחליף את טראמפ.

למה ביידן? "מכיוון שהוא היה סגן של הנשיא הקודם אובמה, ואני רוצה גם לראיין את ג'ו ביידן כי שמעתי עליו הרבה דברים טובים ונראה שהוא נחמד", הסביר.

הדאגה שלו לאיכות סביבה הובילה אותו לשאול שאלות בנושאי איכות הסביבה, "העניין שלי באיכות הסביבה הוא האקלים, ואיך שגושי הקרח נמסים ונמצאים בסכנת הכחדה" סיפר קראפט, "התעניינתי בזה פחות או יותר כל חיי. אני גם אוהב בעלי חיים, בעלי חיים חשובים לי ולכולנו."

ג'פרי לא העלה שאלה עם נושא יהודי עבור המועמדים, אולי זה יגיע בהמשך. הוא סיפר איזה חג הכי אהוב עליו. "חנוכה, כי בחנוכה אני אוהב להדליק נרות כל יום, והדבר השני שאני אוהב בו, זה כי כל יום אתה מקבל מתנה קטנה", אמר.

המפלגה הדמוקרטית ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד