י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
השכנים התאספו במהירות

כך ניצל ילד בן 3 כשצנח מקומה שישית • צפו

ילד בן 3 מסין נותר לבדו בבית. הוא טיפס על מעקה המרפסת ונאבק כדי לא ליפול. השכנים שראו את המקרה המחריד, אחזו בשמיכה והצילו את הילד ברגע האחרון • צפו 

כך ניצל ילד בן 3 כשצנח מקומה שישית • צפו
הילד הסיני נאבק צילום: צילום מסך

ילד בן שלוש ניצל על ידי קבוצה של אנשים שהשתמשו בשמיכה, בכדי למנוע ממנו מלהתרסק בשעה שהוא צנח ממרפסת של בניין דירות בן שש קומות במחוז ג'ולונגפו - צ'ונגצ'ינג בדרום-מערב סין.

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות ביום שני האחרון, נראה הפעוט נאחז בקצה המרפסת, הוא ניסה להחזיר את עצמו למעלה, אבל רגליו המשיכו להחליק.

כשהילד נאבק על חייו, השכנים התאספו במהירות למטה, תוך שהם יוצרים מעגל ומושיטים שמיכה, הפעוט נראה בתיעוד הדרמטי כשהוא צולל לכיוון המדרכה ובנס נוחת היישר לשמיכה שהוכנה עבורו. אחד השכנים אסף את הילד שנלקח לבית החולים. על פי הדיווח הילד לא סבל מפציעות.

 

האירוע התרחש כאשר הילד נותר לבדו בבית והוא הגיע למצב המסוכן, לאחר שסבתו שהיתה אמורה לשמור עליו, יצאה למכולת והותירה אותו ללא השגחה, כך על פי המשטרה.

על פי ה"דיילי מייל", הוא התעורר משנת צהריים, וחיפש את סבתו, עד שמצא את דרכו אל קצה המרפסת. הילד טיפס על הכיור במרפסת שלו כדי לחפש אותה ועבר מעל מעקה הזכוכית, ופשוט תפס את עצמו על הקצה בשארית כוחותיו. 

בסיום האירוע מורט העצבים, הסבתא שבה ונשאה את הילד הביתה. הוריו הגיעו ולקחו אותו אחר כך לבית חולים.

סין מרפסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד