י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא עוצר

אייזנבאך יואשם בתקיפת ילד במודיעין עילית

יומיים לאחר שהואשם בתקיפת ילדה חרדית בבית שמש, הוגשה הצהרת תובע לקראת כתב אישום נגד חרדי מבית שמש שביצע מעשים חמורים בבן 6 במודיעין עילית

אייזנבאך מחוץ לבית המשפט
אייזנבאך מחוץ לבית המשפט צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: יומיים לאחר שהוגש כתב אישום נגד ישראל משה אייזנבאך (35) מבית שמש על כך שביצע מעשה מגונה בילדה בעיר מגוריו, הפרקליטות צפוייה בשבוע הבא להגיש נגדו כתב אישום נוסף, הפעם על תקיפת ילד במקלט בבניין מגוריו במודיעין עילית.

בתום חקירה שהתנהלה בתחנת משטרת מודיעין עילית, בחשד כי אייזנבאך ביצע מעשה אסור בילד במודיעין עילית, הבוקר (רביעי) הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום שיוגש על ידי פרקליטות מחוז ירושלים.

כפי שדיווחנו ב'בחדרי חרדים', לפני כחודש התקבלה תלונה במשטרת מודיעין עילית על כך שישראל משה אייזנבאך פגש בילד כבן 6 וביקש ממנו להתלוות אליו. הוא ירד לקומת המחסנים בבניין בו מתגורר הילד, שם הוא ביצע בו מעשה חמור ואסור.

בחקירתו, אייזנבאך אף זיהה את עצמו במצלמות אבטחה שהוצגו בפניו מזירת העבירה. אייזנבאך, הוא עבריין מורשע ששוחרר מהכלא לפני מספר חודשים, והינו מפוקח בפיקוח יחידת "צור".

כתב האישום שהוגש לפני יומיים לבית משפט בירושלים, הגיע שבועיים לאחר מעצרו של ישראל משה אייזנבאך (35) מבית שמש, שכבר ריצה בעבר תקופות מאסר ממושכות על עבירות דומות, והשבוע הואשם במעשה מגונה שביצע בילדה בבית שמש.

אייזנבך, עבריין מורשע, הוא מפוקח יחידת צור מאז שוחרר מהכלא בדצמבר 2018, ובמסגרת כך נאסר עליו להתחבר עם קטינים, ליצור איתם קשר או להתקרב לכול מקום שיש בו קיבוץ ואיסוף של קטינים, לרבות גני ילדים, בתי ספר, קייטנות, גני משחקים וגינות שעשועים. כמו כן הוטל עליו לשתף פעולה עם קצין הפיקוח.

אלא שחלפו רק שבעה חודשים מאז, וכבר הוא הפר את הצו. מפרטי כתב האישום שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', עולה כי בליל שבת פרשת בלק, נערכה שמחה משפחתית באולם אירועים בשכונה חרדית בבית שמש. אייזנבאך שחלף במקום הבחין בשתי ילדות בנות 6 ו-7 המשחקות ובאמתלת שווא שאל אותן כיצד להגיע לכתובת סמוכה וביקש מהן שילוו אותו בדרכו.

בכדי לשכנעם להצטרף אליו, הבטיח לילדות כי יתן להם "סוכרייה", הן השתכנעו והוא החל בהליכה יחד עם הילדות בשביל הסמוך. לאחר כמאתיים מטר הם הגיעו למקום חשוך בשביל, אז הבחינה מירי (שם בדוי) בת ה-6 כי אייזנבאך אוחז בידה של דבורה (שם בדוי) בת ה-7 ומושך אותה בעקבותיו. מירי בת השש הבינה שמשהו בהתנהגותו של האיש הזר אינו סביר, והיא אצה רצה חזרה לאולם להזעיק עזרה. בינתיים, כך מפרטי כתב האישום שהגיע ל'בחדרי חרדים', אייזנבך נכנס עם דבורה למבנה סמוך והחל לבצע בה מעשים אסורים.

עו"ד בני ליבסקינד, סגן בכיר בפרקליטות מחוז ירושלים, ציין בכתב האישום כי בעקבות מעשיו החמורים של ישראל משה, דבורה נבהלה והחלה לבכות, תוך שהיא אומרת לאייזנבך "אני רוצה לחזור הביתה". על פי כתב האישום, הוא נעתר לבקשתה, הפסיק את מעשיו וצעד איתה יד ביד לעבר אולם השמחות כשהיא בוכייה. כפי שכבר פורסם ב'בחדרי חרדים', עקב כך שמירי הזעיקה את הוריה בזריזות, הם פגשו את דבורה ואייזנבך על אם הדרך, הוא הודה בפניהם שביצע בדבורה מעשים אסורים ולבקשתם אף מסר להם את פרטיו האישיים ואת כתובת מגוריו.

ביום שני לאחר המקרה, ההורים ניגשו לתחנת המשטרה בעיר בית שמש, הגישו תלונה ואייזנבך נעצר. בחקירתו הוא שמר על זכות השתיקה ומעצרו הוארך. ביום שני כאמור הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, והיום הפרקליטות הגישה נגדו הצהרת תובע עם כוונה להגיש נגדו כתב אישום נוסף על המקרה במודיעין עילית.

ישראל משה אייזנבאך מעשה מגונה עבריין סדרתי יחידת צור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד