י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אל תסגור את השער"

כך מנסים בימין המאוחד לשכנע את בן גביר

בצל הקשחת עמדתו של איתמר בן גביר שהודיע היום כי אין בכוונתו להיכנס בתנאים הקיימים ל'ימין המאוחד'. במפלגה פונים בקריאה נרגשת לעברו של בן גביר: "זהו רגע גורלי לימין ולארץ ישראל"

כך מנסים בימין המאוחד לשכנע את בן גביר
סמוטריץ' ובן גביר צילום: פלאש 90

על רקע סירובה של מפלגת 'עוצמה יהודית' ואיתמר בן גביר לקבל את הצעת 'הימין המאוחד', מנהיגי האיחוד החדש פונים בקריאה נרגשת לאיתמר בן גביר.

"איתמר, אל תסגור את השער לאחדות" פותחים בכירי הימין המאוחד את קריאתם אל איתמר בן גביר "זו קריאה נוספת ואחרונה לעשות את הדבר הנכון. הצענו לך הצעה הוגנת ביותר שמבטיחה לך ייצוג של 2 חברים בכנסת הבאה. כעת נשארה רק שאלת הכבוד".

"בשביל להגיע לאחדות ולשלב כוחות, צריך לעשות ויתורים. אין דרך אחרת. כל אחד מאיתנו התפשר למען האחדות ולמען טובת מחנה הימין. זהו רגע גורלי לימין ולארץ ישראל" מדגישים בימין המאוחד ומחריפים את הטון "עם ישראל לא יסלח למי שפגע בארץ ישראל למען כבודו האישי"

כזכור, בשידור חי שהעביר היום בן גביר הוא אמר בין היתר: "כפי שמסתמן כרגע, זה לא יקרה החיבור הזה. יש בינינו מחלוקות על הסגנון, על אופיה של המדינה, שנלחמים על יהדותה - אנחנו מסכימים", הוסיף בן גביר ואמר כי איילת שקד רוצה את האיחוד - אך הוא תקף את השר סמוטריץ׳ ואמר כי "הוא יושב בממשלה שנותנת פרוטקשן לחמאס".

איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ' רשימת הימין המאוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד