ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סערה בארצות הברית

הגבר תיעד את עצמו תוקף את הפקחים • צפו

סערה בארצות הברית: גבר תקף פקחי תנועה ושפך עליהם מים בעודו מתעד את האירוע במכשיר הסלולרי שלו • צפו

הגבר תיעד את עצמו תוקף את הפקחים • צפו
תוקף את הפקחים ומתעד צילום: צילום מסך

שבוע בלבד לאחר שנערים תועדו כשהם שופכים מים על שוטרים בניו יורק, דבר שהפך לסיפור לאומי, עוד אירוע מסעיר את הרשתות החברתיות בארצות הברית, הפעם האלימות מכוונת נגד פקחי תנועה.

משטרת ניו יורק פרסמה אמש את התיעוד של האירוע המטריד שאירע באזור קווינס ביום רביעי שעבר.

בסרטון נראה גבר ניגש במצח נחושה לשני פקחי תנועה, אוחז בקבוק מים בידו הימנית, וטלפון סלולרי בידו השמאלית ומתחיל לרסס מים על השניים, בעודו מתעד את האירוע באמצעות המכשיר הסלולרי שלו.

המשטרה הודיעה כי היא מחפשת את הגבר מהתיעוד. בינתיים, חשבון הטוויטר הפופולרי @NYScanner פרסם את הסרטון - המצורף לאודיו מהמשדרים של הפקחים - בו נשמעת אחת המפקחות עם הוראות לפקחים כיצד להגיב.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בשבוע שעבר פרחחים בניו יורק תועדו כשהם שופכים מים על שוטרים בעת שהגיעו לבצע מעצרים. התיעוד הפך לויראלי ומביך עבור המשטרה בניו יורק ועורר זעם רב בקרב הגולשים שתהו "היכן המשטרה". משטרת ניו יורק פרסמה את תמונתם וביקשה מכל מי שמכיר או מזהה את הפרחחים, שיתקשר לדווח עליהם ובעקבות כך הם נעצרו.

בתיעוד ברשתות החברתיות נראו שני שוטרים בברוקלין כשהם צועדים ברחוב ובגדיהם סחוטים ממים, לאחר שכמה פרחחים שפכו עליהם דליי מים. אחד מהם הגדיל את הביזיון, כשניגש לשוטר, ושפך עליו דלי מלא מים ללא כל חשש, לאחר מכן פרחחי רחוב מקומיים, נראים כשהם צוחקים ולועגים לשוטרים שמתרחקים מהמקום ספוגים ממים ומבוישים.

התיעודים המבישים הללו, עוררו סערה גדולה ברשתות החברתיות, והביאו את סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס להגיב על כך, סגן הנשיא כתב בחשבון הטוויטר שלו, "ההתנהלות הזו מבישה, הנשיא דונלד טראמפ ואני תמיד נעמוד עם הגברים והנשים האמיצים של אכיפת החוק שלנו המשרתים כל יום".

קווינס תקיפת שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד