י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
כן יאבדו כל אויביך השם

נחשפו תוצאות התקיפה בעיראק המיוחסת לישראל

נחשפו תמונות לווין המראות את התקיפה בבסיס האיראני בעיראק, שעל פי מקורות זרים מיוחסת לישראל • על פי אותם מקורות, בבסיס שהו גם לוחמי חיזבאללה • ישראל לא אישרה ולא הכחישה את אותם דיווחים עד כה • צפו

נחשפו תוצאות התקיפה בעיראק המיוחסת לישראל
תוצאות התקיפה בעיראק צילום: אינטלי טיימס

צילומי לווין חדשים המתפרסמים היום (שלישי), חושפים את תוצאות התקיפה שבוצעה לפני עשרה ימים בבסיס המליציות האיראניות בצפון מערב עיראק, ועל פי מקורות זרים יוחסה למטוסי ה-f35 הישראלים.

הצילומים שפורסמו היום בבלוג המודיעין "אינטלי טיימס" של רונן סולומון, באמצעות Intel Aurora / דיגיטל גלוב, מתעדים "בור", איפה שעמד בסיס כוחות הגיוס העממי בצפון מערב עיראק.

על פי מקורות זרים, ישראל תקפה גם כן מפעל טילים איראני מצפון לבגדד, בנוסף לתקיפת הבסיס שהתרחשה ב-19 ביולי.

נציין, כי בחודש האחרון תקפו כוחות זרים מספר פעמים כוחות איראניים ולוחמי חיזבאללה, ועל פי מקורות זרים, לפחות 2 מהתקיפות הללו מיוחסות לישראל.

ירון שניידר וניר דבורי מפרסמים ב'ערוץ 12', דיווח זר של רשת 'אל-ערביה', ובו נטען כי לפני שבוע וחצי הופצץ מחנה המליציות השיעיות בעיראק. על פי הדיווח, במחנה אוחסנו טילים בליסטיים איראניים, ובהפצצה נהרגו לוחמים איראניים ולוחמי חיזבאללה.

יצוין כי בדיווח ב'רויטרס' לפני למעלה משנה, נטען כי איראן העבירה למליציות השיעיות בעיראק, טילי זלאל ופאתח 101, היכולים לפגוע במטרות בטווח של 200 עד 700 קילומטר, ומהווים איום על תל אביב וריאד בירת סעודיה.

תקיפת בסיס איראני תקיפה ישראלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד