י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקחו ברצינות

בעקבות התלונה: הפעיל המטריד נחקר במשטרה

במשטרה מסתבר לקחו ברצינות את התלונה שהגיש אבנר נתניהו נגד פעיל השמאל שהטריד וגידף אותו במסעדה תל אביבית | אחר הצהריים הוא עוכב לחקירה 

בעקבות התלונה: הפעיל המטריד נחקר במשטרה
עו"ד ברק כהן צילום: פלאש 90

עו"ד ברק כהן עוכב היום (רביעי) אחר הצהרים לחקירה במשטרת תל אביב, זאת בעקבות התלונה שהגיש אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בתחילת השבוע, הגיש אבנר נתניהו תלונה במשטרה נגד עו"ד ברק כהן, לאחר שהאחרון הפיץ סרטון ובו הוא נראה מגדף את אבנר בזמן שישב במסעדה. בסרטון נראה ברק כהן בשידור לייב שהוא העביר אל דף הפייסבוק שלו, כשהוא מטריד ומגדף את בן ראש הממשלה ומשפחתו. עו"ד כהן כתב לצד הסרטון הפוגעני נגד אבנר, "נתקלנו באבנר נתניהו, הבן של המושחת החלש ברוכה השכינה".

בעקבות התלונה, כהן נחקר באזהרה על ידי חוקרי תחנת 'לב' תל אביב, בחשד להטרדה ואיומים. בתום החקירה הוא שוחרר בתנאים מגבילים, הכוללים את הרחקתו מנתניהו.

לאחר שהגיש את התלונה במשטרה, אבנר נתניהו העלה פוסט קצר לחשבון הפייסבוק שלו, וכתב; "פעם אחר פעם שהוא עוקב אחרי, מגיע למקומות בהם אני נמצא ומתחיל לצלם ולגדף אותי. יש דרך לנהל ויכוחים פוליטיים. בריונות והטרדת אזרחים לא-מעורבים הן חד משמעית לא הדרך".

יממה לאחר הגשת התלונה ביום שני השבוע, יאיר נתניהו הגיש לבית משפט השלום בתל אביב בקשה למתן צו למניעת הטרדה מאיימת, במעמד צד אחד. בבקשה שהגיש באמצעות פרקליט המשפחה עו"ד יוסי כהן, ביקש מבית המשפט "צו האוסר על הפוגע להטריד את הנפגע בכל דרך ובכל מקום; צו האוסר על הפוגע לאיים על הנפגע, לבלוש אחריו ו/או לצעוק לעברו ו/או להתגודד סביבו ו/או לפגוע בפרטיותו בכל דרך". 

במסגרת הבקשה, ביקש נתניהו להרחיק את ברק כהן ממנו למרחק שלא יפחת מ-200 מטרים. השופט אריאל צימרמן שקיבל את הבקשה, קבע כי דיון בעניין ייערך בשבוע הבא בפני השופט עמית יריב. "בנסיבות המקרה, הצורך בצווים יוכל להיבחן רק לאחר שניתנה למשיב האפשרות להשמיע טענות בדיון".

בשבועות האחרונים ברק כהן נוהג להטריד בעיקר חברי כנסת מתנועת 'הליכוד'. כהן עלה לכותרות לאחר שרדף אחר השרה מירי רגב וקילל אותה ליד בתה. גם שלדון אדלסון חטף ממנו צעקות ומילים קשות, כהן אמר לאדלסון, "אתה חי יותר מדי". כהן הוא בנו של מארגן ההפגנות מהפנתרים השחורים, תנועה שהפגינה בשנות השבעים נגד הממשלה.

יאיר נתניהו ברק כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד