י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נכנס לטבול?

תעלומה: ילדים חרדים איתרו גופת גבר בבור מים. בגדיו היו בחוץ

בתוך בור מים סמוך לעיר מודיעין עילית, אותרה גופת גבר ללא רוח חיים • ילדים חרדים ששיחקו באזור, ראו בגדים מונחים על פתחו של הבאר, כשהתקרבו לבאר, גילו בתחתיתה גבר שאינו זז והזעיקו את כוחות ההצלה: "הלכנו כ-20 דקות עד שהגענו לבאר" • נסיבות האירוע נבדקות

בור המים בו נמצאה הגופה
בור המים בו נמצאה הגופה צילום: צופן מצ"ב

הערב (רביעי) אותרה גופת גבר בתוך בור מים בסמוך למודיעין עילית. כוחות המשטרה וזק"א הוזעקו למקום.

בסמוך לשעה 20:20 התקבל דיווח ראשוני על אדם שנמצא בבור מים בעיר סמוך לעיר מודיעין עילית. מפרטים ראשוניים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי מדובר בקבוצה של ילדים תושבי מודיעין עילית ששיחקו במקום, ולפתע הבחינו בבגדים וכיפה של חסיד ברסלב המונחים בפתחו של באר מים. כאשר הביטו פנימה, הבחינו באדם שאינו זז. 

הילדים נבהלו, רצו חזרה למודיעין עילית ודיווחו לאנשים מבוגרים, בעקבות כך הוקפצו למקום צוותי מד"א, איחוד הצלה, כיבוי וזק"א. כאמור, הוא אותר ללא רוח חיים והנסיבות נבדקות.

"עקב דיווח של נערים שטיילו בסמוך כי נתקלו בבגדים מחוץ לבור, יצאנו רגלית ממודיעין עילית להגיש סיוע ומענה ראשוני", דיווח נהוראי בן דוד חובש ב'איחוד הצלה'. "למרבה הצער כשהגענו למקום לאחר כרבע שעה של הליכה רגלית יחד עם כוחות משטרה וכיבוי אש אותרה בתוך הבור גופת גבר ללא רוח חיים", סיכם בן דוד.

בור המים. צילום: דוברות כב"ה יו"ש

ממשטרת מחוז ש"י נמסר כי "כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו גופת אדם בתוך בור מים בעומק כמה מטרים. כעת פועלים הכוחות להוצאת הגופה מהבור ואיסוף ממצאים לברור זהותה ונסיבות המקרה".

שני צוותי כיבוי וחילוץ פועלים לחילוץ גופת המנוח מבור המים. לוחמי האש מיקמו את ציוד החילוץ, אולם לאחר זמן מה התברר כי מדובר בחילוץ מורכב והזעיקו צוותים נוספים ומיוחדים, עקב מצב הגופה והחילוץ המורכב.

פראמדיק מד"א ישי ראוכברגר סיפר, "הגענו עם ניידת טיפול נמרץ לשטח פתוח דרך מודיעין עילית ומשם המשכנו בהליכה רגלית עם ציוד רפואי במשך כ-20 דקות, עד שהגענו לבאר מים, שבתוכה ראינו גבר מחוסר הכרה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

ל'בחדר חרדים' נודע כי בשלב זה נבדק החשד כי מדובר באדם שיצא לטבול בבור המים על מנת להיטהר, ובשלב ששהה בבור המים, איבד את הכרתו מסיבה שטרם הובררה. עם זאת, מדובר בהערכה ראשונית בלבד ולא ברור ממתי הוא שהה בתוך בור המים.

חוקרי מז"פ (מחלקת זיהוי פלילי) של משטרת מחוז מרכז נמצאים מקום, על מנת לברר את נסיבות המוות.

בור מים מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד