י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בתיעוד

בטבריה החרדית מתכוננים ליום שאחרי קובי: "יש לו הנאה לצפצף"

לקראת עזיבתו של קובי את תפקיד ראש העיר - ירד סגה"ש מאיר פרוש לטבריה והכין את נציגי הקהילות החסידיות בעיר כיצד לנצל את המשאבים החיוביים לטובת החרדים המתגוררים בעיר לקראת מינוי הוועדה הקרואה • "לא יוכלו להתעלם מאלפי מצביעים" • צפו בתיעוד

בטבריה החרדית מתכוננים ליום שאחרי קובי: "יש לו הנאה לצפצף"
מאיר פרוש בטבריה צילום: באדיבות המצלם

כשאי וודאות מוחלטת מרחפת מעל העיר טבריה, שעה שבג"צ העניק השבוע לראש העיר (עדיין) רון קובי, הארכה נוספת להעברת התקציב - במפלגות החרדיות נערכים ליום שאחרי וקוראים להגדיל את הכוח החרדי כדי שהוועדה הקרואה - שצפויה להתמנות ע"י משרד הפנים - לא תוכל להתעלם מצרכי החרדים. 

במסגרת הפגישות שהוא מקיים בימים האחרונים עם ראשי ערים וחברי עיריות ברחבי הארץ, הגיע אתמול (רביעי) יו"ר סיעת 'שלומי אמונים' סגן שר החינוך מאיר פרוש לעיר טבריה, נפגש עם נציגי הקהילות ושוחח עמם על האתגר - היום שאחרי רון קובי.

"אנחנו לא במצב שיכולים לראות נחת מהדבר הזה", הבהיר פרוש לנוכחים, "לא שאנחנו רואים אופק שהולך משהו לקרות ולהיות טוב יותר ממה שהיה עד עכשיו, עם המתכונת הזו נשארת והבעל הבית נשאר כפי שהוא (רון קובי א.ק.)".

"והוא מודע גם למושג הזה 'ניגוד עניינים', הוא עובד לפי הבחירות לכנסת, יש לו הנאה לצפצף והוא מחפש לא את החרדים... גם אם הוא יאמר שהוא אוהב את החרדים, אבל הוא מחפש קולות חילוניים ואת זה אי אפשר לקבל כאשר אוהבים חרדים".

לדברי סגן השר, "גם אם תהיה וועדה ממונה מטעם משרד הפנים, וישבו בה אנשים שלא קראו ולא שנו, הם לא יוכלו להתעלם כאנשי מקצוע, איך ילדים כאלו אין להם מבני חינוך ודת, הם לא יוכלו להתעלם מאלפי מצביעים שברור שבעבר הם לא היו כאן ועכשיו רואים את הקולות שלהם לאיזו מפלגה והם צריכים מוסדות וצרכים בסיסיים של כל יהודי באשר הוא גר שם".

"והרי כבר נאמר שאין אדם למד אלא במקום שליבו חפץ, וצריך עילה, לראות שאנשים מצביעים במקום שהלב שלהם חפץ וזה הדבר הברור של המקום החשוב והמתפתח הזה".

מאיר פרוש רון קובי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד