י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תיעוד מזעזע

תיעוד: אייזנבאך צד את הילד בן ה-7 ותוקף אותו במחסן

כשלושה שבועות לאחר שתקף ילד במודיעין עילית, "בחדרי חרדים'" מפרסם תיעוד וידאו בו נראה ישראל משה אייזנבאך, עבריין מורשע, עוקב אחר ילד במודיעין עילית לפני שתקף אותו במחסן • צפו בתיעוד

תיעוד: אייזנבאך צד את הילד בן ה-7 ותוקף אותו במחסן
עוקב אחר הילד צילום: קוריץ מערכות אבטחה

כשלושה שבועות לאחר שתקף ילד במודיעין עילית, יממה לאחר שהוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום, נחשפת ראייה שהביאה למעצרו.

בתיעוד וידאו שצולם ברחובות העיר מודיעין עילית והגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה ישראל משה אייזנבאך (35) מבית שמש חוצה את הכביש בכיכר פולק בעיר כשהוא עם שקית ביד ובלי כובע - לכיוון רבי עקיבא.

אייזנבאך הבחין בילד והתביית עליו. החשוד שהינו עבריין מורשע בפגיעות בילדים, סב על עקבותיו ועוקב אחר הילד.

התיעוד באדיבות "קוריץ מערכות"

ישראל משה חוצה חזרה את מעברי החצייה לכיוון אליו הולך הילד בן ה-7, אך מאחר והילד ממתין גם אייזנבאך עוצר - וממתין שהילד יגיע לכיוונו. בתיעוד הוידיאו ממצלמות האבטחה של בית כנסת "חסדי אבות", ניתן להבחין בעבריין ממשיך לעקוב אחר הילד. 

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', ישראל משה הוביל את הילד לאחד הבניינים הסמוכים, ירד אתו לקומת המחסנים שם ביצע בו את זממו. למשטרת מודיעין עילית הוגשה תלונה אך זהותו לא הייתה ידועה. לאחר שהתברר כי הוא עצור בחשד לעבירות דומות בעיר בית שמש, נחקר גם על ידי משטרת מודיעין עילית וכאמור אתמול (רביעי) הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום.

מעשה מגונה וביערת הרע מקרבך ישראל משה אייזנבאך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד