ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"אל תיתן לשמאל את השלטון"

הימין המאוחד בקריאה אחרונה לבן גביר

הימין המאוחד בקריאה אחרונה לבן גביר לפני הגשת הרשימות: ״כולנו עשינו ויתורים כואבים ושמנו את ארץ ישראל מעל לאגו. הצטרף אלינו, אל תיתן לשמאל את השלטון״

הימין המאוחד בקריאה אחרונה לבן גביר
בנט, סמוטריץ ופרץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פנייה אחרונה של מנהיגי ״הימין המאוחד״ לאיתמר בן גביר טרם הגשת הרשימות: ״איתמר, בעוד מספר שעות יוגשו הרשימות לכנסת. זהו רגע אחרון לאיחוד כולל של כל הימין".

לדברי ראשי האיחוד, "הצענו לך הצעה הוגנת ביותר עם כניסה ודאית לכנסת. בשביל להגיע לאחדות חייבים לעשות ויתורים, כולנו עשינו ויתורים כואבים ושמנו את ארץ ישראל מעל האגו. אל תתבצר בעמדתך. כך לא פועלים לטובת המחנה כולו".

עוד נאמר מטעם הימין המאוחד, "ארץ ישראל וממשלת הימין מונחות על הכף. אל תפגע בערכים החשובים עליהם אנו מסכימים למען כבוד אישי. אל תיתן לשמאל את השלטון. הצטרף, עכשיו״.

מטעמו של בן גביר נמסר מוקדם יותר באשר למשא ומתן: "מצביעי עוצמה לא יגיעו לקלפי אם יציבו אותי במקום השמיני, ושוב לא יספרו את עוצמה יהודית. אני יודע את זה ממאות שיחות שקיימתי בימים האחרונים עם פעילים ותומכים".

"הם פשוט לא מוכנים להצביע שוב לבית היהודי החדש-ישן, בלי שיקבלו נציגות הולמת וראויה לעוצמה יהודית. הם לא מוכנים להצביע לשבעה ח"כים שעימם יש להם מחלוקות מהותיות רבות, מתוך תקווה שאולי אם יוכנס המנדט השמיני, יהיה להם נציג בכנסת".

עוד הוסיף בן גביר: "אנחנו מצידנו התפשרנו שוב ושוב ושוב, אך כנראה שמה שמניע את החברים מהצד השני הוא לצערינו אכן הכיסאולוגיה ולא האידאולוגיה. מעולם לא ראיתי משא ומתן בו הצד השני לא מוכן לוותר על מילימטר, ורק צד אחד מוותר בקביעות על עוד ועוד".

"לאור כל אלה, ובצעד של אחריות ורצון להציל את קולות הימין, אנחנו רצים בעוצמה. מצער אותי מאוד שבגלל מקום אחד (!) - המקום החמישי והבאמת צנוע, (חלילה לא ארבעת הנציגים הראשונים...), ממנו הם לא מוכנים לזוז, בבית היהודי מוכנים להסתכן ולהקריב את הכל".

איתמר בן גביר רשימת הימין המאוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד