י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הסכם נחתם בלשכת השר

8 חודשים אחרי: ש"ס נכנסת לקואליציה הצפתית

שמונה חודשים חלפו מאז הבחירות הסוערות לרשויות המקומיות בישראל והיום בשיא מערכת הבחירות לכנסת, נחתם בלשכת יו"ר ש"ס הסכם קואליציוני עם ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: "רואה בהם שותפים מרכזיים לפיתוח ושגשוג העיר"

8 חודשים אחרי: ש"ס נכנסת לקואליציה הצפתית
חתימת הסכם קואליציוני ש"ס בצפת צילום: באדיבות המצלם

בלשכתו של יו"ר תנועת ש"ס השר אריה דרעי, נחתם היום (חמישי) הסכם קואליציוני עם ראש עיריית צפת שוקי אוחנה על כניסת תנועת ש"ס לקואליציה העירונית.

בפגישה משתתפים: השר דרעי, ראש העיר צפת שוקי אוחנה, מנכ"ל תנועת ש"ס חיים ביטון ויו"ר סיעת ש"ס בצפת נהוראי לחיאני.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי על פי הסיכום, ש"ס תיכנס באופן מיידי לקואליציה ותשמש חלק מרכזי בהנהגת העיר. חבר המועצה נהוראי לחיאני ישמש כמחזיק תיק תרבות תורנית ויחד יקדם עם ראש העיר מגוון פעילויות לטובת תושבי העיר. כולל: הקמת מרכז צעירים ופעילויות רבות לנוער. בנוסף, נציגי ש"ס יצורפו כחברים בוועדות החשובות.דרעי ואוחנה לוחצים ידיים

ראש העיר שוקי אוחנה, מסר לאחר חתימת ההסכם: "אני מברך על הצטרפותה של ש"ס לקואליציה הרחבה בראשותי. נהוראי לחיאני מצטרף לחברי הקואליציה החרדים: ישראל סברדלוב, שלמה חדד, אליעזר לזר, שניאור ליפסקר, דודי כהן ויורם מעודה. ביחד עם נציגי ש"ס נמשיך לפעול ולקדם את כלל הצרכים של הציבור החרדי. אני רואה בהם שותפים מרכזיים לפיתוח ושגשוג העיר צפת".

כזכור, שוקי אוחנה החילוני, עלה לסיבוב שני של בחירות, מול נחמן גלבך מועמד 'אגודת ישראל' לראשות העיר, לאחר שארבעה התמודדו על התפקיד ואף לא אחד מהם גרף לפחות 40 אחוזי תמיכה. אוחנה זכה לתמיכת 'דגל התורה', לעומת ש"ס שתמכה יחד עם 'אגודת ישראל' בגלבך.

אריה דרעי שוקי אוחנה נהוראי לחיאני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד