י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
גופתו חולצה מבור מים

לאחר שזוהה: ישראל מאיר ז"ל יובא למנוחות

הצעיר שאותר אמש ללא רוח חיים על ידי ילדים, בתוך בור מים סמוך למודיעין עילית, יובא הערב למנוחת עולמים | במשך כ-8 שעות פעלו לחלץ את גופתו מן הבור הצר

לאחר שזוהה: ישראל מאיר ז"ל יובא למנוחות
ישראל מאיר כספרסקי צילום: צילום עצמי

בתום הליך הזיהוי, בשעות הערב (חמישי) יובא למנוחות הבחור ישראל מאיר כספרסקי ז"ל בן ה-24, תושב מודיעין עילית, שנמצא אמש ללא רוח חיים בתוך בור מין בשטח מיוער, בין שכונת חפציבה במודיעין עילית ליישוב לפיד.

הלוויתו תיערך בשעה 18:30 בבית העלמין ירקון. אוטובוס יצא מביתו ברחוב רבי עקיבא 16 בשעה 17:30. במשטרת שפלה אומרים ל'בחדרי חרדים' כי בשלב זה לא עולה חשד לפלילים, ועל פי החשד המנוח שהה בבור מזה מספר ימים, עד שאותר אמש.

כפי שדווח כבר אתמול (רביעי) ב'בחדרי חרדים', בסביבות השעה 20:00 הבחינו ילדים ששיחקו ביער בבגדים, ועם התקרבותם הציצו לתוך בור מים שם הבחינו באדם. צוותי רפואה, משטרה וזק"א שהוזעקו למקום פעלו במשך שעות ארוכות עם צוותים מיוחדים של כיבוי האש יו"ש על מנת לחלץ את גופת המנוח.

"במשך כ-8 שעות פעלו מתנדבי זק"א שפלה ויחידת הצוללים של זק"א בסיוע לוחמי האש וכוחות המשטרה בזירה בנסיונות חילוץ הגופה מתוך הבאר" אמר הבוקר חיים אוטמזגין מפקד היחידות המיוחדות של זק"א. "מדובר באירוע מורכב המחייב שיתוף פעולה של כלל הכוחות שפעלו בשטח החל מלוחמי האש והיל"מ שהרחיבו את שפת הבאר והציבו חצובות סנפלינג להורדת ואבטחת הצוללים של זק"א דרך מתנדבי יחידת הגיפים של ארגון ידידים ששינעו את הציוד אל תוך השטח ומשטרת ישראל שאבטחה את האירוע."

פליקס לוטן, פארמדיק מד"א ומדריך ראשי ביחידת צוללי זק"א שחילץ את הגופה מהבאר הוסיף כי "מדובר במשימה מורכבת המחייבת שימוש בחליפת צלילה יבשה ומסכת פנים מלאה, שיתוף הפעולה בין כלל הכוחות אפשרו לי לבצע את המשימה ביעילות ובזמן קצר, ירדתי לתוך הבאר המים וחילצתי את הנפטר בכבוד הראוי".

ישראל מאיר כספרסקי חיים אוטמזגין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד