י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
'עוצמה יהודית' רצה לבד

בעלה של שרה מ'הליכוד' ברשימה של קובי

הישורת האחרונה: החל משעה 16:00 ועד לחצות הלילה הוגשו לוועדת הבחירות המרכזית 32 רשימות של מפלגות המתמודדות לכנסת ה-22 • נסתם הגולל על האיחודים בימין. כלל המפלגות הגישו את רשימתן לכנסת | 'בחדרי חרדים' פרסם לאורך הערב עדכונים שוטפים

בעלה של שרה מ'הליכוד' ברשימה של קובי
רון קובי בוועדת הבחירות לכנסת צילום: ארי קלמן, בחדרי חרדים

הישורת האחרונה: החל משעה 16:00 (חמישי) ועד לחצות הלילה, הגישו המפלגות המתמודדות לכנסת ה-22 את רשימתן לוועדת הבחירות המרכזית.

'בחדרי חרדים' עם עדכונים שוטפים מהגשת הרשימות. כל ההתפתחויות והשינויים עד לרגע האמת.

00:00: הסתיים מועד הגשת הרשימות. הוגשו בסך הכל לאורך הערב - 32 רשימות לכנסת ה-22.

23:50: ארבעת ראשי 'הימין המאוחד'; איילת שקד, רפי פרץ, בצלאל סמוטריץ' ונפתלי בנט, הגישו את רשימתם לכנסת ה-22.

23:00: ח"כ עמיר פרץ ויו"ר 'גשר' - ראשי מפלגת 'העבודה - גשר', הגישו את רשימתם לוועדת הבחירות.

22:25: הכתב עקיבא נוביק מ'ערוץ 13': בחיי שזה אמיתי: בעלה של השרה גילה גמליאל מ'הליכוד', חובב דמרי, משובץ במקום הרביעי ברשימתו של רון קובי.

22:15: דרמה: מועמד אחד ברשימה של רון קובי, פנה לשופט וביקש לחזור בו מההגזמה להשתלב ברשימת 'הימין החילוני'. מועמד נוסף יגיע לדיון בפני השופט, שיבדוק האם יש קלון שמאפשר לו להתמודד. שם רשימתו של קובי: 'הימין החילוני' נלחמים בכפייה החרדי.

22:00: החל משעה זו, רק מפלגה שנמצאת בתוך משכן הכנסת, יכולה להגיש רשימתה עד לחצות.

21:55: סוף לסאגה: 'עוצמה יהודית' מגישים כעת את רשימתם הנפרדת לכנסת ה-2‬2. ברשימה; הד"ר אדוה ביטון שבתה אדל הי"ד נרצחה בפיגוע אבנים.

21:47: רון קובי נכנס לוועדת הבחירות כדי להגיש את רשימתו לכנסת.

21:40: 20 דקות לסיום מועד הגשת הרשימות וראש עיריית טבריה רון קובי, עדיין לא הגיע לרשום את מפלגתו.

21:38: בן גביר: "לבקשת ראש הממשלה אנחנו ממתינים עוד חמש דקות".

21:35: סוער בוועדת הבחירות: ניסיון של הרגע אחרון מצד חה"כ מוטי יוגב מ'הבית היהודי' ושורת רבנים שפועלים ליישר את ההדורים. איתמר בן גביר נוזף ביוגב מול התקשורת: "תוותר על האגו שלך ותזוז מקום אחד ויהיה אחדות".

21:05: אריק בנדר 'מעריב' מדווח: ראש עיריית רון קובי בדרכו לכנסת כדי להגיש את רשימת 'הימין החילוני'.

20:35: ח"כ דוד ביטן לאחר הגשת רשימת 'הליכוד' לכנסת ה-22: "אני קורא לימין המאוחד לאחד את כל הימין כולם, הליכוד תרם את חלקו זה גורם לסכנה בליכוד - יהיה לנו 61 בלי ליברמן".

השר יריב לוין מ'הליכוד': "בנט ושקד שלא עברו את אחוז החסימה פעם קודמת ולכן אנחנו בבחירות וכעת עושים טעות נוספת, הימין החדש חייבים לוותר על מקום אחד כדי לא לבזבז קולות".

20:29: סותם את הגולל?: בן גביר לקראת הגשת הרשימה: "הימין המאוחד עושים ספינים. איזה קריאה של הרגע האחרון?! בחיים לא ראיתי מו"מ שצד אחד מוותר על מקומות והצד השני מתרכז בכיסאות שלו. זה כיסאולוגיה, לא אידאולוגיה".

20:05: בכיר ברשימת 'הימין המאוחד' ל'בחדרי': "יש עדיין שיחות עם עוצמה יהודית, ההצעה נוצרה כפי שהיא, מקום שמונה ומקום 12. איתמר בן גביר טיפש אם הוא מסרב להצעה".

19:45: כתב רשת ב' אמוץ שפירא מעדכן בטוויטר: ‏אומרים שרון קובי מתקשה להוסיף אנשים לרשימתו. כרגע יש לו 2, עוד לא יצא מטבריה לכיוון ירושלים.

18:55: חברי מפלגת 'נעם' הגיעו כעת לכנסת ומגישים את רשימתם לכנסת ה-22.

18:40: נציגי מפלגת 'כחול לבן' הגיעו להגיש את רשימתה לכנסת ה-22 - הרשימה נותרה ללא שינויים. קודם הגשת הרשימה, אמר יו"ר הרשימה בני גנץ: "נקרא לממשלת אחדות מיד אחרי הבחירות. אותה נבחרת תמשיך קדימה".

17:44: העיתונאי יאיר שרקי פרסם תיעוד של ראשי מפלגת 'נעם', ביציאתם מפגישה עם יושב ראש 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני בבית 'דגל התורה' בבני ברק.

17:41: ב'עוצמה יהודית' הודיעו כי בכוונתם להתמודד בנפרד לכנסת ה-22. מטעמם נמסר כי "ראשי מפלגת עוצמה יהודית יגיעו בשעה 20:00 למשכן הכנסת לצורך הגשת רשימת המפלגה להתמודדות בבחירות".

17:32: מפלגת 'נעם' ומפלגת 'עוצמה יהודית' החליטו במשותף כי לא ירוצו ביחד בבחירות הקרובות. ההחלטה התקבלה במשותף לאור חילוקי דעות בעניין שילוב מועמד לא דתי ברשימה. בעוד מפלגת עוצמה יהודית דרשה לשלב מועמדים שאינם חובשי כיפה, בנעם התעקשו על כך שזה נוגד את עקרונות המפלגה. הצדדים מסרו כי ההחלטה התקבלה מתוך הערכה הדדית ובהסכמה והם מאחלים הצלחה אחד לשני במערכת הבחירות.

17:20: מפלגת 'יהדות התורה' מגישה כעת את רשימתה. במפלגה החליטו שלא לבצע כלל שינויים ברשימה. זאת לאחר שבימים האחרונים הודיעו ראשי יהדות התורה כי אלי ישי ואנשי הרב טאו לא יקבלו נציגות ברשימה לכנסת.

17:14: מפלגת 'נעם' שהייתה אמורה להגיש את רשימתה לכנסת כבר אתמול מתעכבת בינתיים מהגשת הרשימה. בשעות האחרונות מנהלים ראשי ׳יהדות התורה׳ מגעים קדחתניים עם ראשי ׳נועם׳ בניסיון לשיתוף פעולה פוליטי על ידי תמיכת הרב טאו ברשימת יהדות התורה, זאת בתמורה לסיוע למוסדותיו על ידי נציגי 'יהדות התורה'.

17:00: בימים האחרונים הציעו פעילים בירושלים לראשי איחוד הימין לשבץ את חבר מועצת העיר בירושלים יוני יוסף במקום השמיני ברשימת 'הימין המאוחד׳ כדי להרוויח גם את קולות 'עוצמה יהודית', לקחת מעט קולות ספרדים וגם להכניס את דב קלמנוביץ למועצה (אם יוסף יבחר לכנסת). פרץ, יוגב וסופר התעלמו מהפנייה.

16:26: כך נראית רשימת 20 חברי הכנסת הראשונים ש"ס לכנסת ה-22.

16:19: עוצמה יהודית ניתקה מגעים עם הימין המאוחד ועל פי דיווחים היא מקיימת מגעים עם חבר הכנסת לשעבר אורן חזן. במפלגה בוחנים אפשרות של שיתוף פעולה לקראת הבחירות לכנסת ה-22.

16:00: סיעת ש״ס הגישה את רשימתה לכנסת. העשירייה הראשונה נותרה ללא שינויים. בתחילת העשירייה השנייה שובצו נציגי הקהילה הצרפתית והאתיופית במקומות ריאליים.

ש"ס ועדת הבחירות איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד