ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

זה לא נראה טוב? הכל מתחיל בראש

כנשים הפאות הן חלק בלתי נפרד מסדר היום שלנו, אנחנו לא קונות פאה כל יום, וקניית פאה מלווה בחששות, תשאלו מסביב ותגלו הרבה נשים שהתאכזבו מהרמה ומהשירות, בזמן שהן שילמו ממיטב כספן, אז איך נדע ממי לקנות? האם נסתפק רק במוניטין?

זה לא נראה טוב? הכל מתחיל בראש
סלון תיליס צילום: יח"צ

כנשים, הפאות הן חלק בלתי נפרד מסדר היום שלנו, אנחנו לא קונות פאה כל יום, וקניית פאה מלווה בחששות, תשאלו מסביב ותגלו הרבה נשים שהתאכזבו מהרמה ומהשירות, בזמן שהן שילמו ממיטב כספן, אז איך נדע ממי לקנות? האם נסתפק רק במוניטין?

כשהגעתי לחנות הפאות של 'תיליס' , רציתי בעיקר לגלות מי עומדת מאחורי המותג היוקרתי, כבר בכניסה לחנות, הרגשתי שלעצב הן יודעות, הכל בטוב טעם, הצבעים, הריהוט ואיך אפשר שלא לשים לב אל הפאות המבריקות שעמדו על המדפים ולכן לא הופתעתי לשמוע, כי לתיליס יש היסטוריה: "1965 אוולין יושבת במכון היופי ובו אגף הפאות שברובע היהודי שבבריסל. המקום שוקק חיים, אמהות מגיעות עם בנותיהן. כלות נרגשות ואוולין ברגישות ובקשב רב נענית לכל בקשה.

הנשים מודדות את הפאות על ראשן ובכל פעם שמחליפות פאה מתגלע חלק אחר באישיותן...".

מחייכת תילי כשהיא חושפת בפני את הדרך אל השערה, סבתא שלה ניהלה ביד רמה חנות פאות בבריסל, והעבירה את הידע והמקצוענות לבת שלה, שכבר מגיל צעיר היתה יושבת על הרצפה מסרקת את שערות בובתה

"סבתי המשיכה ביצור ומכירת הפאות, עד שבשנת 1980 אוולין סבתי  יחד עם משפחתה העתיקו את מקום מגוריהם לצרפת וגם שם המשיכה אוולין במלאכת מכירת הפאות.

כעבור מספר שנים המשפחה עלתה ארצה, ואמי יפה נישאה והלכה בעקבות סבתי, פתחה חנות לפאות עם הזמן העסק גדל והתפתח והיא יצרה ויבאה  פאות לארה"ב אנגליה צרפת. ב1990 היא הביאה לארץ את בשורת הקסט"..

תהילה בתה הבכורה משחזרת את ההיסטוריה נזכרת בעצמה, ילדה בת עשר שמצאה במחסן הוריה ארגז של פאות ישנות.

"נפעמתי מהגילוי והרגשתי  שאוצר גדול נפל בחלקי". היא הוציאה את הפאות בזו אחר זו התחילה לסרק, לחפוף, לפרק, לתקן. יפה הביטה בביתה נפעמת. בזמן שתהילה מספרת לי את הדרך אל הפאה, נכנסות לקוחות, מודדות, שואלות,משאירות פאה לסירוק, והיא מתנצלת מתפנה אליהן בסבלנות אין קץ, ואני חייבת לחכות בסבלנות להמשך הסיפור. לאחר שתהילה נישאה היא מצאה את עצמה בדרך למקסיקו.

"נסענו למקסיקו לשליחות, ובזמן שבעלי שימש כראש כולל, חזרתי לאהבתי הישנה ולשורשי ... היא צוחקת...וכן, דור שלישי בפאות.

היא התחילה לתקן פאות, לחפוף, לסדר, השמועה על הכלה הצעירה והמוכשרת עברה כמו אש בשדה קוצים ולאט לאט נוצר קהל לקוחות. תהילה פתחה חנות במקסיקו שעם הזמן הלכה וגדלה, משלב התיקון היא עוברת לשזירה אישית עבור כל לקוחה. ותוך כדי תנועה התחדשה והתמקצעה האהבה שלה לפאות לא נשארה רק ברמת המכירה היא הפכה לשליחות של ממש עבור נשות הקהילה היהודית. כך קורה שנשים שלא מכסות את ראשן, בעקבות מפגש עם תילי מחליטות לקחת על עצמן את המצווה ולכסות את הראש.

תהילה לא יכלה להרגיש אושר וסיפוק גדול מזה שכן כמו השיערות בפאה נשזרו זו בזו אהבתה למקצוע הפאנית ותרומתה המתמדת לקהילה. תהילה חזרה לארץ, והמותג של הפאות איתה, המותג הוא ת'יליס ( בתירגום חופשי מאנגלית – 'של 'תילי' (תהילה)) החנות היוקרתית  ממוקמת ברחוב הרב קוק 23 בני ברק. העיצוב כמו תילי משדר אלגנטיות עדינות מקצועיות ועדכניות.

לתילי, מגוון רחב של פאות בשזירה והזמנה אישית. מעבר לפאות הטופ לייס בעלות המראה הטבעי, תילי פתחה מוצר חדש בעולם הפאות שנקרא טאפ טופ לייס. תילי שתמיד קשובה ללקוחותיה זיהתה את אחת הבעיות המרכזיות בפאות הטופלייס והייתה נחושה למצוא לה פתרון.בעיית הטופ לייס הידועה והמוכרת היא הנטייה של רשת הפאה להיקרע כשהתיקון כרוך בסכום לא מבוטל של כסף ולא פעם הנזק הוא כזה שלא ניתן לתיקון. הפתרון לבעיה הוא הטאפ טופ לייס שזה בעצם פאה שהרשת שלה קשיחה בחלק ההיקפי של הראש. מה שמפחית את הסיכוי לנזק. כמו כן בעבור הפיתוח הזה  נותנת תילי שנה אחריות.

כמו כן, תילי מעידה על עצמה שהיא הראשונה לייבא לארץ את הקוקו קסקט. הקוקו קסקט היא פאה ללא חלק עליון המתחברת לשיער הראש בחלק ההיקפי,במקביל נותנת מענה לשיער העורף. הקוקו יכול להשתלב עם כובע קסקט בצורה מושלמת. והוא פתרון קל ונוח עבור נשים המבקשות ללכת לחדר הכושר, לבריכה או לטייל בטבע עם המשפחה. קוקו קסקט מהווה פתרון יצירתי במחיר סביר במיוחד שמאפשר לך לשמור על פאת הטופלייס. בתילי'ס מבינים שהתאמת פאות עבור כלה טרייה זה בעצם התכתבות עם חלום. כל בחורה מייחלת לרגע החתונה ויש כאלה שממש ממתינות לרגע חבישת הפאה. לכל כלה יש הדמיון שלה כיצד היא הייתה רוצה להראות ולהרגיש. וכאן נכנסת תילי לתמונה, תילי עם חכמה וניסיון רב שעבר בגנים דרך חלב האם מגשרת בין הרצוי למצוי וחושפת בפני הכלה את מה שאפשרי. בליווי צמוד וברגישות  מבקשת תהילה להגיע למקום בו הכלה תחוש עם הפאה בעורה שלה.

והמעגל שרק נפתח גם נסגר, בחנות תוכלו למצוא ליין שלם של פאות בשם אוולין על שם סבתה של תילי זו שהתחילה את הכל. אז אם אתן מאורסות טריות או אימהות של כלות או נשים שמבקשות להתחדש ולהתרענן. תילי'ס הוא המקום עבורכן ובשבילכן. כי כשבוחרים פאה חשוב להגיע למקום עם שורשים שקשוב ומחובר לכאן ועכשיו.

פאות סלון פאות מותג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד