י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התחממות בגזרה הצפונית?

כלי תקשורת רשמיים: ישראל תקפה בסוריה

יממה בלבד לאחר הפרסום כי ישראל תקפה בעיראק, כל תקשורת סוריים מדווחים על תקיפה ישראלית בסוריה • על הכוונת: כוחות חיזבאללה הפועלים במקום • ישראל לא אישרה ולא הכחישה את הדיווחים

כלי תקשורת רשמיים: ישראל תקפה בסוריה
תקיפה בסוריה צילום: רויטרס

יממה בלבד לאחר פרסום תוצאות התקיפה בעיראק המיוחסת לישראל, מדווחים היום (חמישי) כלי תקשורת רשמיים בסוריה,כי ישראל תקפה שוב במחוז קוניטרה. 

על פי הדיווחים ב'סאנ"א' סוכנות הידיעות הרשמית של סוריה, התקיפה גרמה לנזק רב בתל בריקה השוכנת במערב הגבול עם ישראל ברמת הגולן. ברשת תקשורת נוספת בשם 'אל-חדת'' דווח כי ישראל תקפה לאחר שזוהתה פעילות מוגברת של לוחמי חיזבאללה באזור. על פי דיווחי הארגון הסורי לזכויות האדם, תשעה לוחמים מהארגונים התומכים בנשיא סוריה באשר אסד נהרגו בתקיפה. לפחות חמשה מהם אינם אזרחי סוריה.

בשבוע שעבר דיווחו כלי תקשורת סוריים כי ישראל תקפה שלושה מתקנים של אנשי חיזבאללה ומספר מחסני נשק בתל אל-חארה ובקוניטרה ומספר אנשים נהרגו בתקיפות.

ישראל סירבה להתייחס לפרסומים, אך במערכת הביטחון מעריכים כי חיזבאללה שוקד על הקמת תשתית טרור לאורך הגבול ברמת הגולן הסורית, וייתכן מאוד כי התקיפה באה לאותת לחיזבאללה כי מדובר בחציית גבול.

תקיפה ישראלית חיזבאללה תקיפה בסוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד