י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

למרות המצב הביטחוני: אין ביטולים במלונות באילת

לחג הראשון התפוסה עומדת על 85-90%, כאשר בחול המועד התפוסה מגיעה ללמעלה מ-90%; בחג השני התפוסה נמוכה יותר ועומדת על למעלה מ-80%

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן

המצב הביטחוני הרגיש באילת לא גרם לביטולים של נופשים בבתי המלון בעיר וההערכה היא שאם לא תהיה הסלמה, ענף המלונאות בחג הפסח לא ייפגע כתוצאה מהמצב.

שבי שי, מנכל התאחדות המלונות באילת, מסר ל-TheMarker כי "לאחר בדיקה עם מנהלי השיווק של רשתות בתי המלון המובילים בעיר, ביניהם ישרוטל, פתאל, קיסר, קלאב הוטל ואחרים אני יכול להגיד שאין ביטולים וגם אין נטישות של אורחים שכבר נמצאים בבית המלון מאתמול".

לדבריו "יש אנשים שמתקשרים לבית המלון ומתעניינים מה המשמעות הכספית של ביטול הלינה במלון בשלב כל כך מאוחר, אבל כשהם מבינים שאין מצב חירום והביטול יהיה כרוך בתשלום הם מוותרים. אבל גם כאן אין באמת מבול של פניות. נפלו רקטות, זה לא טוב אבל זה מסוג הדברים שהתרגלנו אליהם. אנשים לא משנים תוכניות לפסח בגלל דבר כזה כל עוד מדובר במקרה יחיד ולא חלק מסדרה".

מצב תפוסת החדרים לפסח הקרוב נראה טוב מאוד. לחג הראשון התפוסה עומדת על 85-90%, בחול המועד התפוסה מגיעה ללמעלה מ-90% ואילו לחג השני התפוסה נמוכה יותר ועומדת על למעלה מ-80%. ההערכות בענף שהתפוסה תעלה עם התקדמות החג וישראלים יזמינו עוד ברגע האחרון.

"החג נראה נפלא ואני מקווה שלא יקלקלו לנו אותו. הנתונים המוצגים הם ממוצעים כך שאומנם יש בתי מלון שהם כבר בתפוסה מלאה ואין אפשרות להזמין חדרים אבל יש גם בתי מלון בתפוסה של 70% שעדיין אפשר למצוא בהם חדר לחג", אומר שי.

אתי לוי, יו"ר איגוד מנהלי בתי המלון ומנכ"לית רשת פרימה, המחזיקה בין היתר גם במלון "פרימה מיוזיק" באילת, דיווחה אף היא כי עד כה לא נרשמו ביטולים בעקבות ההתרחשויות הביטחוניות: "אנו שמחים לראות שלמרות הניסיון לחבל באווירת החג בעיר, לפי שעה לא התקבלו דיווחים על ביטולים של לינות במלונות. גם קבוצות שעתידות להגיע לעיר הדרומית מיעדים בחו"ל צפויות להגיע כמתוכנן ואני תקווה כי לא יהיו ביטולים בכלל".
מלונות אילת חופשות נופש ביטול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד