י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שוב מסתבך בלשונו

הפדיחה של גנץ בשידור חי: "לא שומע טוב"

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ שוב הביך עצמו בשידור חי • אחרי 'יויויונית', התפרש הערב מדבריו לעיתונאים, שהוא בעד ממשלת אחדות עם נתניהו, אך כעבור דקות פרסם הבהרה והסביר כי הוא לא שמע טוב את השאלה • צפו

הפדיחה של גנץ בשידור חי: "לא שומע טוב"
בני גנץ בישיבת סיעתו בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בני גנץ שוב מביך את עצמו בשידור חי: הערב (חמישי) בעת הגשת רשימת 'כחול לבן' לכנסת, נשאל גנץ על ידי כתב 'מעריב' יניר קוזין, "במקרה של תכנית שלום אמריקנית, האם תשקלו ממשלת אחדות, כולל נתניהו?"  גנץ ענה: "אנחנו קבענו שישראל לפני הכל וכל מה שיהיה טוב לישראל אנחנו נתמוך בו". במילים פשוטות, פירוש הדברים שהוא לא שולל ממשלת אחדות עם בנימין נתניהו.

ה'פושים' הסותרים בערוץ 12

דקות ספורות לאחר האירוע, כלל ערוצי התקשורת כבר ציטטו את דבריו של גנץ. גנץ מצידו, קלט את הפדיחה ואת הנזק שדבריו יכולים ליצור, ומסר הצהרה נוספת שבה אמר "באתי להבהיר שני דברים: אני לא שומע טוב באוזן ימין, זה בגלל רובה ה-m16. דבר נוסף, אני באתי להחליף את נתניהו, לא לשבת עם נתניהו, ולא לשבת תחת נתניהו. זה הכיוון של כחול לבן, נראה לי שזה היה ברור. לא יהיו עוד שאלות כי אני לא שומע טוב".

צילום: יניר קוזין, כתב גלי צה"ל, ערוץ 'כנסת' ו'מעריב'

בין האמירה לתיקון, הספיק יו"ר מפלגת 'העבודה', ח"כ עמיר פרץ  לבקר את דבריו של גנץ ואמר, "בני, כדי לשמור על הדמוקרטיה, כדי לחתור להישג מדיני, כדי להביא ביטחון חברתי במקום הפקרה חברתית, כדי להביא תקווה לישראל משימתנו המשותפת היא החלפתו של נתניהו, הוא הבעיה והוא לא מה שטוב לישראל".

בני גנץ בחירות 2019 מפלגת כחול לבן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד