ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מזעזע

ביצע החייאה וגילה שזאת אשתו: "התעלפתי"

כשלושה חודשים לאחר הירצחה של אשתו באירוע ירי בסן דייגו, מספר הרופא המומחה, כי התעלף כשגילה כי האישה שהוא נלחם על חייה, היא רעייתו, שספגה כדורים ומתה במקום:  "התעלפתי כשגיליתי את זה. היא היתה אהבת חיי"

ביצע החייאה וגילה שזאת אשתו: "התעלפתי"
רכב הצלה. אילוסטרציה צילום: pixabay

לורי קיי נרצחה בהתקפה בבית הכנסת חב"ד פוואי סן דייגו באפריל האחרון, בעלה מספר לראשונה כי מותה היה "לא רק רצח חסר טעם".

ד"ר האוורד קיי, בעלה של לורי קיי, שנרצחה ביום האחרון של חג הפסח השנה, שמע את קולות הירי מהלובי של בית הכנסת שלו בפוואי, עיירה קטנה ליד סן דייגו. ד"ר קיי, שהוא גם רופא מומחה במקצועו, מיהר אל מקור הירי וראה אישה שנפגעה מצרור כדורים שוכבת על הרצפה, והחל לבצע בה פעולות החייאה.

לאחר מכן הוא הבין שמדובר באשתו, לורי גילברט קיי. הרופא סיפר לראשונה לאתר 'ג'ואיש כרוניקל', על מה שהתרחש באותו בוקר נורא של יום טוב שני של חג הפסח, "התעלפתי כשגיליתי את זה", הוא אומר וקולו נשבר, "גברת קיי היא אהבת חיי והיא נפטרה במקום".

לורי נרצחה כשניסתה להגן על הרב שלה, הרב ישראל גולדשטיין, מכדורי היורה. לדבריו, מותה של לורי קיי היה "קידוש השם, ולא רק רצח חסר טעם". חנה, ביתה של לורי קיי הי"ד, אמרה בהלוויית אמה, כי היא בטוחה ש"לורי הייתה סולחת לרוצח שלה". האם ד"ר קיי מסכים? "אני לא יודע", הוא מודה. "אבל אני מקווה רק לדברים חיוביים וטובים מעכשיו".

פיגוע הרב גולדשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד