י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הפיצול במחנה • בכיר בליכוד מאשים

"בנט ושקד נוהגים שוב בחוסר אחריות"

'עוצמה יהודית' הגישה רשימה בנפרד • השר יריב לוין תוקף את הצמד בנט-שקד וטוען כי הם נוהגים בחוסר אחריות • "היו חייבים לוותר על מקום אחד כדי להשיג אחדות" 

"בנט ושקד נוהגים שוב בחוסר אחריות"
הדס פרוש, פלאש 90

הלילה בחצות (חמישי) יסתיים סופית המועד להגשת הרשימות, לאחריו לא יתאפשר לבצע שינויים ותזוזות במפלגות השונות.

לאחר מה שפוצצו המגעים בין 'עוצמה יהודית' ל'איחוד הימין' והראשונה הגישה את רשימתה בנפרד, מקורבו של ראש הממשלה נתניהו, השר יריב לוין - תוקף את השרים לשעבר בנט ושקד.

"אי אפשר לנהוג פעם שנייה בחוסר אחריות", אמר לוין. "בנט ושקד, שלא עברו את אחוז החסימה בפעם הקודמת, ובגללם אנחנו בבחירות, עושים אותו הדבר גם הפעם".

לדבריו, "הם קיבלו ארבעה מקומות בעשירייה של הימין המאוחד, והם היו חייבים לוותר על מקום אחד כדי להשיג אחדות. אנחנו נהגנו באחריות, וחבל מאוד שזה לא קורה כך בימין המאוחד".

עוד הוסיף השר: "הציבור צריך להיזכר מה קרה בפעם הקודמת כאשר הוא הצביע ליברמן וקיבל בחירות חדשות, והצביע שקד ובנט שלא עברו את אחוז החסימה, וקיבל בחירות נוספות".

בשעה האחרונה עוד נעשו מאמצים באמצעות רבנים ופוליטיקאים לאפשר את האיחוד עם 'עוצמה יהודית', בן גביר התייצב מול העיתונאים ונזף בח"כ מוטי יוגב מ'הבית היהודי' שהיה בסביבה: "תוותר על האגו ותזוז מקום אחד ותהיה אחדות" עוד הוסיף: "לבקשת ראש הממשלה אנחנו ממתינים חמש דקות".

אולם משכשלו המגעים, ניגש ראש הרשימה איתמר בן גביר להגיש את רשימתו בנפרד. שם מפתיע ברשימה; ד"ר אדוה ביטון, ששיכלה את בתה אדל הי"ד בפיגוע אבנים.

עוצמה יהודית איתמר בן גביר רשימת הימין המאוחד נפתלי בנט איילת שקד בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד