י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הגיש רשימה אנטי חרדית • צפו בדבריו

קובי בכנסת: "אשאר ראש עיריית טבריה"

ראש עיריית טבריה (בינתיים) רון קובי הגיע אמש לכנסת והגיש את רשימתו "'הימין החילוני' - נלחמים בכפיי החרדית" ואמר, "אנחנו נגד הכפייה החרדית שבאה מהכנסת. ניקח קולות מכולם" וגם: "אני אשאר ראש העיר טבריה"

קובי בכנסת: "אשאר ראש עיריית טבריה"
רון קובי בכנסת צילום: ארי קלמן, בחדרי חרדים

כשעתידו הפוליטי לוט בערפל, כשסכנת ההדחה מראשות העיר טבריה מרחפת מעל ראשו, לאחר שלא הצליח להעביר את התקציב העירוני, הגיע אמש (חמישי) רון קובי לכנסת, כדי להגיש את רשימתו 'הימין החילוני' לכנסת ה-22 והצהיר כי הוא יהיה שר הפנים הבא של מדינת ישראל, מחד, ומאידך כי אמר כי לא יודח מראשות העיר טבריה.

לאחר שהגיש את רשימתו לוועדת הבחירות המרכזית, ניגש קובי לעמדת התקשורת ואמר, "הימין החילוני נלחמים בכפייה החרדית" - יצאה לדרך, אנחנו רואים את החשיפה שלנו בתקשורת, במדיה הדיגיטלית, אנחנו בטוחים שאנחנו נצליח לסלק את אריה דרעי ממשרד הפנים. הגיע הזמן שיהיה פה סדר יום חילוני".

"אני לא נגד הדתיים, אנחנו לא נגד הדת, אנחנו נגד הכפייה החרדית שבאה מהכנסת ואני חושב שהגיע הזמן שעם ישראל, גם החילונים וגם המסורתיים וגם הדתיים יבינו שחיה ותן לחיות זה נכון ביותר, הדרך היחידה ביותר היא דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום", הוסיף.

במענה לשאלת כתב 'בחדרי חרדים', על כך שהוא בריצתו מסייע לחרדים, על ידי הקולות שהוא לוקח מאביגדור ליברמן, אמר קובי, "אנחנו לוקחים קולות מכולם, לוקחים ממפלגות הימין, לוקחים גם מליברמן, גם קצת מהליכוד. הציבור לא רוצה להצביע ימין ולקבל קיצוניות".

הואי דחה את האפשרות שיודח מראשות העיר טבריה וגם לא יעבור את אחוז החסימה ואמר, "אני לא יודח מראשות העיר טבריה, אנחנו כבר הוכחנו את זה בבג"ץ, אבל אני אהיה שר הפנים ואם לא אהיה שר הפנים, אז אני אשאר ראש עיריית טבריה".

רון קובי הימין החילוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד