ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נשכחה ע"י אביה

פעוטה חרדית נמצאה ברכב נעול; פונתה לביה"ח

וְנִשְׁמַרְתֶּם מְאֹד לְנַפְשֹׁתֵיכֶם: פעוטה חרדית כבת 9 חודשים אותרה נעולה ברכב באזור התעשייה בצפת כשהיא סובלת מהתייבשות

פעוטה חרדית נמצאה ברכב נעול; פונתה לביה"ח
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

לפני שעה קלה (שישי) אותרה פעוטה חרדית כבת 9 חודשים ברכב נעול לבדה באזור התעשייה צפת, כשהיא סובלת מהתייבשות. הפעוטה קיבלה טיפול רפואי במקום ופונתה לבית החולים 'זיו' בעיר. לפי הערכה ראשונית, פרק הזמן שבו שהתה הפעוטה ברכב הנעול עמד על כשעה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי התינוקת נשכחה ברכב על ידי אביה, לאחר שפיזר את ילדיו לגנים והמשיך לעבודתו. לאחר זמן מה חזר האב לרכב והזעיק את מד"א. הרופאים במיון ילדים מטפלים בשעה זו בתינוקת ומצבה טוב, היא ערנית ובהכרה מלאה.

חובש בכיר במד"א, יהודה חיים, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר מחזיק בידיו פעוטה כבת 8 חודשים כשהיא בהכרה, עורה חום למגע וסמוק. סיפרו לנו שהיא הייתה זמן ממושך ברכב והוצאה ממנו כשהיא בהכרה מעורפלת. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל קירור ומתן חמצן ופינינו אותה לבי"ח כשמצבה יציב".

גיא שאול, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום הפעוטה הייתה בהכרה מלאה וסבלה מהתייבשות קלה. הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבדיקות במרכז הרפואי זיו".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות ולא לצאת מכלי הרכב לפני שמוודאים שלא נשארו ברכב ילדים או פעוטות, ולא להשאיר ילדים בכלי רכב אפילו לא לרגע. כמו כן מומלץ לעוברי אורח בפרט בימי הקיץ החמים לבדוק בכלי רכב חונים באם לא נשכחו ילדים או פעוטות מה שעלול להסתיים באסונות.

 

שכחת ילדים ברכב צפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד