י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"יצא המרצע מן השק"

ליברמן: לא פוסל רוטציה בראשות הממשלה

אחרי שגרר את ישראל לבחירות נוספות תוך חצי שנה עם כל העלויות הנלוות, ליברמן מגלה ביממה האחרונה את הסיבה האמיתית בגינה הוביל לבחירות חוזרות והבהיר כי הוא אינו פוסל רוטציה עם נתניהו בראשות הממשלה | את מי הציע כראש ממשלה במקום נתניהו, אם לא יצליח להרכיב ממשלה? | הליכוד: "היום הוא מודה ששואף להיות ראש ממשלה ברוטציה עם גנץ"

ליברמן: לא פוסל רוטציה בראשות הממשלה
ליברמן ונתניהו צילום: פלאש 90

כשהוא מוביל את מדינת ישראל לבחירות שניות תוך חצי שנה, יו"ר 'ישראל ביתנו' מפתיע כשהוא מצהיר הבוקר (שבת) כשהוא אומר כי כהונה בראשות הממשלה ברוטציה עם בנימין נתניהו, היא אופציה שהוא לא פוסל, למרות שהוא תוקף אותו חזיתית במסגרת קמפיין הבחירות.

בראיון הערב (מוצאי שבת) הוסיף ליברמן כי הוא לא יתן ללכת לבחירות נוספות, ומבהיר שאם נתניהו לא יצליח להרכיב את הממשלה, 'הליכוד' יעמיד מועמד אחר שכן יצליח, "אני מאמין שיולי אדלשטיין הוא דמות שיכולה לעמוד בראשות המפלגה. אני בטוח שבליכוד ימצאו דמות אלטרנטיבית אם יבינו שנתניהו לא יכול להרכיב ממשלה".

ליברמן חזר על הצהרותיו כי הוא יצטרף רק לממשלת אחדות בין 'כחול לבן' ל'ליכוד' והסביר, "אנחנו זקוקים לממשלה לאומית רחבה. ישראל ביתנו, ליכוד, כחול לבן. לא עם החרדים, לא עם המשיחיים ולא עם מרצ. יש אופציה אחת בלבד ואני בטוח שהיא תתממש. נצטרך להיות גדולים כדי לכפות את עצמינו על שני הצדדים".

בראיון הוסיף וסיפר ליברמן כי אחד מהשרים הבכירים בליכוד התקשר אליו ואמר כי הוא מתנצל על כך שהוא תוקף אותו בראיונות, אלא שהוא חייב לעשות זאת כי אחרת הוא "חוטף צעקות".

בתנועת 'הליכוד' מיהרו להגיב לדבריו של יו"ר 'ישראל ביתנו' ליברמן ואמרו כי "יצא המרצע מן השק, ליברמן גרר את המדינה לטירוף של בחירות חוזרות רק בגלל הרצון שלו להיות ראש ממשלה. היום הוא מודה ששואף להיות ראש ממשלה ברוטציה עם גנץ".

יו"ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין הגיב לליברמן ואמר: "נתניהו הוא המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה הבאה. שרבוב שמותיהם של בכירים בליכוד כמחליפים לנתניהו, אינו אלא ניסיון נוסף ובלתי פוסק לעשות דה לגיטימציה למנהיג הליכוד הנבחר. לא ניתן לאיש לפגוע באחדות הליכוד".

עוד נמסר מ'הליכוד': "ליברמן אמר בשבוע שעבר שימליץ על בני גנץ לראשות הממשלה. היום אמר שלא יפסול איתו רוטציה וקרא להדחתו של נתניהו. עכשיו ברור שליברמן רק רוצה להפיל את ממשלת הליכוד בראשות נתניהו ולהביא ממשלת שמאל שבה יאיר לפיד יהיה ראש ממשלה. מי שרוצה ממשלת ימין חייב להצביע רק לליכוד".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו יולי אדלשטיין רוטציה בראשות הממשלה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד