י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אחדות בבית רוז'ין

הרבי הפתיע ובכה בעצרת בסאדיגורה • צפו

האדמו"ר מבאיאן הפתיע ביום חמישי האחרון כשהגיע ללא הודעה מוקדמת לעצרת תפילה שקיימו חסידי סאדיגורה לרפואת רבם הנערץ השוהה בארה"ב וזקוק לרחמי שמים מרובים | הרבי מבאיאן נשא דברי חיזוק בפני החסידים ונשנק מבכי תוך כדי דבריו • צפו

הרבי הפתיע ובכה בעצרת בסאדיגורה • צפו
עצרת תפילה בסאדיגורה לרפואת הרבי צילום: שוקי לרר

עצרת תפילה וזעקה התקיימה ביום חמישי האחרון בבית המדרש הגדול של חסידות 'סאדיגורה' בבני ברק, לרפואתו השלימה של האדמו"ר מסאדיגורה הזקוק לרחמי שמים מרובים.

בהפתעה גמורה הגיע לתפילה האדמו"ר מבאיאן, מגדולי אדמו"רי בית רוז'ין, שהתפלל בחדרו של הרבי מסאדיגורה ואף נשא דברי חיזוק.

הרבי מבאיאן דיבר בפני חסידי סאדיגורה ובכה. גם החסידים לא הצליחו לעצור את עצמכם ובכו גם הם בבכי מרורים. הרבי אמר, "יותר ממה שאתם מתגעגעים לרבי, הרבי מתגעגע אליכם".

הרבי הוסיף ואמר שבזכות ההתאספות של כולם תהיה לרבי רפואה שלימה.

בדבריו בירך שיתקבלו התפילות לרחמים ולרצון, בזכות התפילות וזכות אבותיו אדמו"רי בית רוז'ין מדור דור, שנזכה לישועת ה' על עמו במהרה.

כמו כן הוסיף הרבי מבאיאן כי באופן מתמיד הוא עומד בקשר עם הרבי מסאדיגורה והביע בשיחה עמו את גודל הגעגועים שיש לקהל לראות את פניו, אך יותר יש געגועים לפני הרבי לראות את עדת צאן מרעיתו.

לאחר מכן פתחו בתפילת מנחה ויום כיפור ולפני התיבה ירד הגאון רבי יוסף צלר ראש ישיבת רוז'ין לצעירים.

בסיום נשא דברי חיזוק והתעוררות הגה"ח רבי יחזקאל טירהויז, ראש החבורות של החסידות, שהביא את דברי הקודש של הרבי מסאדיגורה, שביקש למסור בשמו לקהל החסידים בעצרת תפילה והקדים לזה דברים נרגשים היוצאים מן הלב ועורר את קהל החסידים אודות המוטל עליהם בשעה זו ועל ההתבוננות הנדרשת מכל אחד לחזק את ההתקשרות באילנא דחיי ולהעתיר בתפילה ולהרבות בזכויות בכל עת ובכל שעה בתחינה לפני השי"ת שישוב הרבי במהרה להיכלו ולנהל את עדתו בבריאות שלמה ואיתנה. 

התפללו לרפואת האדמו"ר רבי ישראל משה בן ציפורה פייגא לרפו"ש בתושח"י.

הרבי מבאיאן חסידות סאדיגורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד