י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מדיבורים למעשים

בפעילות גרינברג: הת"ת של 'דגל' יכנס למבנה החדש בתחילת שנת הלימודים

כחלק מהיערכות עיריית פתח תקווה לשנת הלימוד החדשה - הורה ראש העיר לזרז את הכשרת המבנה שנועד לת"ת 'דרך ישרים' | גרינברג ל'בחדרי':  "אני ראש עיר של כלל התושבים, וככזה אני פועל ללא חישובים פוליטיים וללא משוא פנים"

בפעילות גרינברג: הת"ת של 'דגל' יכנס למבנה החדש בתחילת שנת הלימודים
מבנה ת"ת דרך ישרים בפתח תווה צילום: באדיבות המצלם

מהפיכת הבניה של ראש עיריית פתח תקווה עבור המוסדות החרדיים בעיר, לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה, מתחילה לקרום עור וגידים.

מתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי עיריית פתח תקווה משלימה בימים אלו את הכשרתו של מבנה חדש וגדול, שנועד עבור תלמוד תודה 'דרך ישרים', בהנהלת שאול רוטנברג, שתלמידיו מזוהים עם סיעת 'דגל התורה' בעיר.

מדובר במבנה בן 18 כיתות לימוד, שחלקן תשמשנה לפעילות עירונית עבור ילדי האזור החרדיים, לאחר שהבניין שנבנה מספק מקום רב ואף מעבר לצרכי הת"ת. יצוין כי מדברים שאמר לאחרונה גרינברג ושפורסמו ב'בחדרי חרדים' עולה כי כשהת"ת יגדל, הכיתות יעברו לשימוש עבור כיתות לימוד.

רמי גרינברג אומר ל'בחדרי חרדים': "אצלנו זה לא רק דיבורים, אלא אומרים ומיד עושים. לקראת שנת הלימודים העומדת לפתחנו, העמדנו את כל הגופים העירוניים לטובת היערכות המוסדות החרדים וקליטת התלמידים, השנה - גורמים מטעמנו סיירו בכל מוסדות החינוך החרדים, ולאחר שעמדנו מקרוב על צרכי המוסדות, העברנו כספי תמיכות בסכומי ענק לטובת שיפוצי המוסדות והצטיידותם".

עדו הוא מצהיר בריש גלי, "אני ראש עיר של כלל התושבים, וככזה אני פועל ללא חישובים פוליטיים וללא משוא פנים, אלא אך ורק בענייניות וללא מסננים של עסקנים כאלה ואחרים".

רמי גרינברג דגל התורה תלמוד תורה דרך ישרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד