י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אהיה קצת מנוטרל"

עמית סגל חבק בן והטוויטר חגג עם מזלטובים

הפרשן הדתי הבכיר עמית סגל, חבק בשבת את בנו השני במזל טוב ועדכן על כך ברמז בחשבונות הטוויטר והטלגרם שלו | הרשת כולה פרגנה בברכות חמות לרוב ופרצה את החומות שבין ימין לשמאל | ימי אהבת חינם

עמית סגל חבק בן והטוויטר חגג עם מזלטובים
התמונה שפרסם עמית סגל צילום: מתוך טלגרם

"בימים הקרובים אהיה קצת מנוטרל לרגל אירועים משמחים", כך כתב הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל בחשבון הטלגרם שלו, כשהוא מצרף תמונה מיד של תינוק בן יומו.

סגל שנמצא בשיא מערכת הבחירות, חבק בשבת האחרונה את בנו השני הנולד לו במזל טוב.

סגל בן ה-37, נישא לרעייתו רעות קרמר לפני 7 שנים בו' תמוז תשע"ב, בה' באייר תשע"ה נולד בנם בכורם שנקרא שמו בישראל "עברי", כעת מצטרף למשפחה בן נוסף.

עמית סגל, חובש הכיפה הסרוגה ובעל דעות ימניות מובהקות, הצליח לחדור אל תוך מעוזי השמאל, בעבר ככתב בגלי צה"ל וכיום ב'ערוץ 12', נחשב  מהחלוצים בעניין, כשאחריו הצטרפו דתיים נוספים לצוות האקטואליה, בהם ניתן לראות כיום את המגישים הבכירים; סיון רהב מאיר ועופר חדד, וכן את הכתב לענייני דתות יאיר שרקי. 

עמית סגל

הוא נחשב לאדם שנון ומבריק במיוחד ובעל מנת משכל גבוהה, הוא זוכר לפרטי פרטים מאורעות, אישים ותפקידיהם בתולדות המדינה והפוליטיקה בצורה מעוררת השתאות, הוא הפך ברבות השנים למרצה מבוקש בוועידות, ימי עיון ופאנלים גם בתוככי המגזר החרדי.

למרות היותו חובש כיפה, הוא אהוב על כל קצוות הקשת הפוליטית ובקרב חבריו למקצוע שמעריכים אותו, למרות חילוקי הדעות שלפעמים מתגלעים בינו לבינם לעיתים אף באולפן 'החדשות' של 'ערוץ 12', זאת ניתן ללמוד זאת מהמברכים אותו על לידת הבן בשעות האחרונות והם מכל קצוות הקשת.

מבכיר 'הליכוד' גדעון סער שצייץ, "מזל טוב! הרבה נחת" וכן יו"ר 'הימין המאוחד' איילת שקד ועד יו"ר 'מרצ' ניצן הורוביץ' שבירכו, "מזל טוב עמית. רק בריאות ואושר", לצד עשרות רבות של עוקבים מבין 440 אלף חשבונות שעוקבים אחרי ציוציו השנונים והמרתקים, בהם פוליטיקאים ועיתונאים רבים שמפרגנים מקרב לב.

השמחה פרצה גבולות ומחיצות כשגם יו"ר 'הבית היהודי' ח"כ הרב רפי פרץ, בירך את סגל על לידת בנו, זאת למרות סדרת דיווחים פוליטיים לא מחמיאים שסגל דיווח אודותיו רק בשבוע האחרון. "מזל טוב. רק נחת", כך בירך בקצרה וסגל השיב, "תודה הרב רפי". 

גם צוות 'בחדרי חרדים' מצטרף להמונים ומאחל, מזל טוב והרבה נחת לאורך ימים ושנים טובות.

עמית סגל מזל טוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד