י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הנהגים היו בשוק

לא ייאמן: המטוס נחת באמצע הכביש • צפו

הנהגים שנסעו בכביש בשדרה ה-138 בוושינגטון שנחשב לסואן, לא האמינו למראה עיניהם, מטוס פרטי קטן נראה מתקרב בצעדי ענק אל עבר הכביש, שוטר סיור שהתעשת מהר מנע אסון • צפו בתיעוד 

לא ייאמן: המטוס נחת באמצע הכביש • צפו
מטוס פרטי שנחת באמצע כביש סואן בוושינגטון צילום: באדיבות המצלם

זה לא היה הפקק הרגיל שאתם מכירים, הפעם היה זה בגלל המטוס שנחת באמצע הכביש וגרם לפקק ארוך.

מצלמת רכב סיור של הרשויות במדינת וושינגטון, קלטה ביום חמישי האחרון בעדשה, מטוס פרטי קטן כשהוא יורד ונוחת על כביש שבדרך כלל סואן, בתיעוד ניתן לראות את המטוס יורד מן האוויר אל הקרקע, משתלב בכביש שהיה ריק יחסית באותו הזמן ונעצר ממש ברמזור, כאילו היה רכב שמחכה לרמזור שיתחלף לירוק.

מתברר כי הטייס ביצע נחיתת חירום בשדרת 138 באזור פארקלנד במחוז פירס - וושינגטון שבארצות הברית. רכב סיור של הרשויות הבחין במטוס נוחת, הנהג התעשת מהר מהמחזה המבהיל, עשה פניית פרסה, הפעיל את הסירנה והאט את התנועה באזור כדי ליצור מספיק שטח לטייס כדי שיוכל לנחות בבטחה ללא פגע ואכן המשימה הוכתרה בהצלחה רבה כפי שניתן לראות בתיעוד.

גורמי אכיפת החוק אמרו כי המטוס חווה תקלה במערכת הדלק, אולם אף אחד לא הודיע למשטרה באזור, על כך שיש מטוס באזור שנמצא במצוקה, הנהג ברכב הסיור ראה לפתע את המטוס נוחת על הכביש וכאמור הביא לסיום הסאגה בשלום.

ניתן לראות את הטייס שהיה לבדו על המטוס, יוצא ממנו כעבור כמה שניות של התאוששות ודוחף את המטוס בעזרת איש הסיור אל צד הכביש, כדי לאפשר לפחות לחלק מהנתיבים תנועה סדירה.

גיבור היום, שוטר הסיור שהאט את התנועה.

נחיתת חירום מטוס נחת באמצע הכביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד