י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
נאמנות עיוורת

חברי הליכוד יחתמו: לא נחליף את נתניהו

ליברמן יצא עם כותרות ובמפלגת הליכוד חוששים: חברי הליכוד הוחתמו על מסמך בו הם מתחייבים שלא ישתפו פעולה עם החלפת נתניהו

חברי הליכוד יחתמו: לא נחליף את נתניהו
נתניהו צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

בעקבות דברים שאמר יו״ר ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן על כך שישנם בכירים נוספים בסיעת ׳הליכוד׳ שיכולים להחליף את בנימין נתניהו במקרה ולא יצליח להרכיב ממשלה - בליכוד מחתימים את כלל חברי הסיעה על מסמך בו הם מתחייבים שלא להחליף את נתניהו.

את הפרטים חושפת הבוקר (ראשון) כתבת ynet, מורן אזולאי. את המכתב מחתים במהלך שעות היום חבר הכנסת דוד ביטן, מנאמניו הבולטים של ראש הממשלה - לאחר שהנוסח גובש בשעות הערב של מוצאי השבת על ידי אנשי לשכתו של ראש הממשלה.

וכך נכתב בתצהיר: ״לא נקבל שום תכתיב משום מפלגה אחרת. ללא תלות בתוצאות הבחירות, ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו הוא המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה - ולא יהיה שום מועמד אחר״.

כזכור, בראיון אמש אמר חבר הכנסת ליברמן כי אם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה - הוא יפנה אל "חבריו בליכוד" על-מנת שיבחרו נציג אחר, ואף נקב בשמו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כמועמד אפשרי ומוסכם לממשלת אחדות עם ישראל ביתנו וכחול לבן.
 
בעקבות דבריו של ליברמן, בנו של ראש הממשלה ויו״ר הליכוד, יאיר נתניהו, צייץ ברשת הטוויטר ציוץ נגד יושב ראש הכנסת אדלשטיין ומיד מחק את הציוץ. בציוץ שנמחק נכתב: ״אוקיי, אז ליברמן חשף הרגע בטעות בשידור חי את הפוטש שתכנן עם יולי אדלשטיין.. ואומרים שאני לא יודע לשמור על הפה שלי״.

יולי אדלשטיין צייץ בתגובה כי "‏נתניהו הוא המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה הבאה. שרבוב שמותיהם של בכירים בליכוד כמחליפים לנתניהו, אינו אלא ניסיון נוסף ובלתי פוסק לעשות דה-לגיטימציה למנהיג הליכוד הנבחר. לא ניתן לאיש לפגוע באחדות הליכוד".

מכחול לבן נמסר בתגובה: "בליכוד נערכים ליום שאחרי נתניהו. את המגעים והשיחות שמתנהלות בין גורמים בליכוד לבין כחול לבן, שום מסמך או עצומה של נתניהו לא יעצרו".

בנימין נתניהו פוטש יאיר נתניהו אביגדור ליברמן דוד ביטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד