י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אוהבים כדורגל, מכבדים השבת"

אוהדים דתיים ומסורתיים: "אל תקפחו אותנו"

שמירת השבת גם באצטדיוני הכדורגל: השבוע תתקיים הפגנה של אוהדי כדורגל מכל הקבוצות בסימן "הדרת שומרי השבת מהכדורגל" • המפגינים: "אל תקפחו אותנו" • צפו בתיעוד

אוהדים דתיים ומסורתיים: "אל תקפחו אותנו"
בית"רים למען השבת. המוחים עם השלטים צילום: באדיבות המצלם

ביום רביעי הקרוב תתקיים הפגנה של אוהדי כדורגל מכל הקבוצות, בסימן "הדרת שומרי השבת מהכדורגל".

המפגינים דורשים מההתאחדות לכדורגל לתת גם לשומרי שבת הזדמנות לצפות במשחקים. מארגן ההפגנה, אייל גולן (לא הזמר י.פ), מספר ל"בחדרי חרדים" כי ההפגנה היא של אוהדים דתיים ושומרי מסורת. שדורשים "לא לקפח את שומרי השבת".

גולן מספר ל"בחדרי חרדים" כי "אנו שחקני ואוהדי כדורגל ששומרים ומכבדים את השבת, התאחדנו מכל הקבוצות בצורה תקדימית, אנחנו באים מכל הארץ במטרה למנוע את המשך ההדרה שלנו ושל ילדינו מהכדורגל הן כשחקנים והן כאוהדים, כמו שהשבת לא שייכת רק ל"דתיים" - ככה הכדורגל לא שייך רק ל"חילונים".

עוד הוא הוסיף: "אל תחליטו בשבילנו מה שייך למה. כדורגל הוא מוצר ציבורי ולא ייתכן שחלק גדול מהציבור מודר במדינת ישראל בגלל שהוא שומר את מסורת ישראל. בלתי נתפס. ולכן ביום רביעי הקרוב, כולם באים למגדלי ב.ס.ר 2 ברמת גן (מול האצטדיון) בשעה 17:00 ודורשים די להדרה!".

בתמונה: מארגן המחאה, אייל גולן. צילום: באדיבות המצלם

בהודעה על ההפגנה נאמר: "הפעם אוהדי כל הקבוצות מאוחדים, ולא לשכוח להגיע עם חולצה/צעיף של הקבוצה שאתה אוהד, ולא לשכוח להביא חברים, גם מי שלא אוהד כדורגל, אבל שומר על קדושת השבת שיבוא למחאה. ולא לשכוח לפרסם את ההודעה הזאת".

"משחקי כדורגל בשבת זה כרטיס אדום להרבה אוהדים, שחקנים, מחלקות נוער, שלא יכולים להתקדם בקריירה שלהם כי הם משחקים כדורגל בשבת. כוחנו באחדותנו".

כדורגל כדורגל בשבת אצטדיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד