י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מסעיר את החסידות

הרבי הקודם הגיע בחלום והבחור החליף את המזוזות

בחור מקיבוץ בישיבת החסידות בירושלים חלם פעמיים איך שהרבי הקודם שהלך לעולמו לפני 16 שנה, מגיע אליו בחלום הלילה ולומד עמו הלכות סת"ם, כשבדק את המזוזות בכל הקומה, הכל התחבר לו

חסידי דושינסקיא בבית מדרשם בירושלים.
חסידי דושינסקיא בבית מדרשם בירושלים. צילום: שלומי טריכטר

מסעיר את החסידות הירושלמית הגדולה: סיפור שהחל לפני למעלה מחודשיים והסתיים ממש בימים האחרונים, הגיע לידיעת 'בחדרי חרדים'.

אחד הבחורים המבוגרים מבני הקיבוץ בישיבת 'מהרי"ץ דושינסקיא' ברח' שמואל הנביא בירושלים, חלם בלילה, שהרבי הקודם הגה"צ מהרי"ם דושינסקיא זצ"ל, הגיע אליו בחלום הלילה ולמד עמו הלכות סת"ם. 

הבחור קם משנתו ולא התייחס לחלום, וחשב לעצמו "חלומות שווא ידברון".

לאחר כמה ימים זה חזר על עצמו, הוא שוב חולם בלילה, איך שהרבי המהרי"ם זצ"ל מגיע אליו ולומד עמו הלכות סת"ם, ושואל אותו שאלות ותשובות.

הבחור התעורר והפעם בבהלה.

לאחר שחשב מעט, הוא החליט להוריד את המזוזה בחדרו שבקומות החדרים של "הקיבוץ", לאחר בדיקה קצרה, הוא נבהל כשהמגיה אמר לו שהמזוזה פסולה ורק אז התחבר הכל התחבר לו והבין מה פשר החלום המסעיר.

לאחר מספר ימים, החליט הבחור להוריד את כל המזוזות בכל חדרי בחורי הקיבוץ ונבהל כשרובם של המזוזות נמצאו פסולים.

כאן הסיפור עדיין לא נגמר, ל'בחדרי חרדים' נודע כי אחד הבחורים המבוגרים ביותר בקיבוץ התארס לפני כמה ימים ובחסידות תולים זאת ללא ספק בתיקון המזוזות.

הסיפור מסעיר את החסידות ואת כלל בחורי הישיבה ובחורי הקיבוץ בפרט, איך שראו בחוש את הרבי המהרי"ם זי"ע, כשהוא דואג מלמעלה לכלל הבחורים - בחייו ובמותו.

יצוין כי לבחורי הקיבוץ בישיבת דושינסקיא בירושלים, יש אגף בנפרד מכל הישיבה, והאדמו"ר מתפלל איתם ומוסר להם שיעורים מיוחדים.

מהרים דושינסקיא חסידות דושינסקיא בדיקת מזוזות חלום מסעיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד