ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
"לא רוצה להרבות מחלוקת"

הח"כ החרדי הוזמן לפאנל ונציג 'ישראל ביתנו' ביטל

כמה מביך: מס' 4 ב'ישראל ביתנו' ביטל את השתתפותו בפאנל טלוויזיוני, לאחר שגילה שמי שיתייצב מולו יהיה ח"כ פינדרוס מ'דגל התורה' | אבידר ל'בחדרי': "לא רוצה להרבות מחלוקת בעם ישראל" | פינדרוס ל'בחדרי': "לא מתפלא שחבר במפלגת 'ישראל ביתנו', חסרת הערכים ועמוד השידרה האידאולוגי, נמנע מעימות ופולמוס רעיוני"

הח"כ החרדי הוזמן לפאנל ונציג 'ישראל ביתנו' ביטל
ח"כ אלי אבידר מ'ישראל ביתנו' צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעוד קמפיין השנאה של 'ישראל ביתנו' נמשך, נראה כי בכל זאת הנציגים מעט חוששים להיות מובכים מכך שעד לא מזמן היו שותפים וחברים טובים של החרדים במערכת הפוליטית.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חבר הכנסת אלי אבידר מ'ישראל ביתנו', שהיה אמור להשתתף בפאנל פוליטי בערוץ 'כנסת', ביטל את השתתפותו ברגע ששמע כי חבר הכנסת יצחק פינדרוס צפוי להשתתף באותו פאנל.

חבר הכנסת פינדרוס היה אמור להתעמת עם אבידר ולהציג בפניו את כל שיתופי הפעולה שהיו בין יו"ר מפלגתו חבר הכנסת אביגדור לבירמן לפוליטיקאים החרדים ולספר על המהלכים הפוליטיים של המפלגות החרדיות עם מפלגתו וכן לטעון כי ההתקפה של 'ישראל ביתנו' נגד החרדים היא למטרת בחירות בלבד.

כאמור, אבידר ביטל את השתתפותו ומלשכתו אמרו ל'בחדרי חרדים', כי "חבר הכנסת אלי אבידר לא רוצה להרבות מחלוקת בעם ישראל". חבר הכנסת יצחק פינדרוס מצידו אמר ל'בחדרי חרדים' כי "יכלו למנוע מחלוקת ובזבוז של 3 מיליארד ש"ח אם לא היו מושכים את המדינה לבחירות".

כזכור, חבר הכנסת אבידר התבטא נגד הנציגות החרדית בכנסת כשאמר לפני כמה שבועות, "אנחנו נגד העבודות ברכבת בשבת כי הרכבת צריכה לעבוד בשבת". הוא הוסיף ואמר, "משפחה מדימונה לא צריכה לבקר בים פעמיים בשנה כי זה עולה לה 500 שקלים רק נסיעות. בשבת צריך להיות תעריף רכבת מופחת".

אבידר הוסיף ואמר כי "גם כחול לבן וגם הליכוד מתחננים לעשות קואליציה עם החרדים ואנחנו בישראל ביתנו חושבים שצריך להוציא את היד של משה גפני מהשאלטר של הכלכלה הישראלית ולבנות ממשלת חירום רחבה בלי החרדים והחרד"לים".

ח''כ יצחק פינדרוס מסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "אני לא מתפלא שחבר במפלגת 'ישראל ביתנו', חסרת הערכים ועמוד השידרה האידאולוגי, נמנע מעימות ופולמוס רעיוני. הרי בשביל להציג את עמדת המפלגה בכל נושא צריך ח''כ אבידר לבדוק מול היו"ר אביגדור ליברמן מה עמדתו באותו הרגע. אחרת איך ידע אם עכשיו תוקפים את המפלגות החרדיות או סוגרים איתם דילים; האם עכשיו ממליצים על נתניהו לראשות הממשלה או שמא בדיוק ליברמן רוצה רוטציה בראשות הממשלה עם גנץ".

 

אלי אבידר ישראל ביתנו יצחק פינדרוס בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד